شارجه امارات میزبان گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

یک روزنامه اماراتی اعلام کرد شانس باشگاه الشارجه برای میزبانی گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا بالا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال تراکتور ایران در گروه دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در کنار الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده بازی پلی آف بین الوحده عربستان با نیروی هوایی عراق است.

روزنامه «البیان» امارات امروز در خبری اعلام کرد شانس باشگاه الشارجه برای میزبانی از این گروه در لیگ قهرمانان بالا است و به همین دلیل این باشگاه اقداماتش را برای آماده سازی و نگهداری از ورزشگاه خود برای این میزبانی آغاز کرده است.

البیان اعلام کرده است که تیم‌های العین و الوحده امارات از آنجا که ابتدا باید در مرحله پلی آف بازی کنند، در صورت صعود به مرحله گروهی، شانس زیادی برای میزبانی ندارند. الوحده در پلی آف باید با الزورا عراق بازی کند و در صورت صعود، به گروه پنجم می‌رود؛ جایی که پرسپولیس ایران، الریان قطر و گوا هندوستان در انتظارش خواهند بود.

این روزنامه همچنین خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌هایی که میزبان بشوند، مبلغ ۵۵۰ هزار دلار کمک هزینه برگزاری مسابقات می‌دهد.

موضوع دیگری که البیان به آن اشاره کرده است، شانس بالای تیم ملی امارات برای میزبانی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در رقابت با کشور تایلند است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =