رقابت ۱۶ تیم دانشجویی در رویداد کرسی‌های آزاداندیشی واحد تویسرکان

کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به همت دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه و همکاری شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در استان همدان برگزار شد.

به گزارش به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و مسئول بسیج اساتید و دانشجویی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه اواخر سال ۱۳۹۹ به همت دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه و همکاری شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، مسابقات ملی دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی را در قالب ۱۶ تیم دانشجویی (هشت تیم موافق و هشت تیم منتقد) با موضوعات سیاسی و اجتماعی به‌طور رفت و برگشت برگزار کردیم.

حجت‌الاسلام حجت بت‌شکن خاطرنشان کرد: مقرر شد پس از بررسی نهایی نتایج داوری، اسامی تیم‌های برنده هفته آینده اعلام و جوایز و لوح یادبودی به آنان اهدا شود.

مجتبی بابایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با استقبال از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در واحد تویسرکان از دانشجویان به‌عنوان مدیران آینده کشور نام برد و ابراز امیدواری کرد برگزاری اینگونه برنامه‌ها مقدمه‌ای بر مشق آزاداندیشی و تکثرگرایی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090482

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =