جشنواره ایده‌های کسب‌وکار ارزان در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

جشنواره «ایده‌های کسب و کار ارزان» در سه محور دانشجویی، اساتید و آزاد برگزار در دانشگاه خوارزمی برگزارمی‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، سید حسین حسینی لواسانی دبیر جشنواره «ایده‌های کسب و کار ارزان»  گفت: در دهه اخیر، بخاطر رشد ذهن اقتصادی جامعه و فشارهای اقتصادی و نیز درصد بالای بیکاری، بحث کار و درآمد به طور جدی برای هر فرد و به طور خاص دانشجویان مطرح است.

وی ادامه داد: پیرو این دغدغه، دانشگاه خوارزمی به همت طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، مرکز رشد را راه اندازی کرده‌است. «ایده‌های کسب و کار ارزان» نوآوری این دانشگاه با حمایت مؤسسه ماهان، جشنواره‌ای با محوریت «اندیشه‌ای متفاوت در شروع کسب و کار با سرمایه‌ای اندک» (۳ تا ۵ میلیون تومان)، پذیرای طرح‌های کسب و کار پیشنهادی اقشار جامعه است و به برترین ایده ها، جوایزی معادل یک تا سه برابر سرمایه اولیه اعلامی، اهدا می‌شود.دبیر جشنواره «ایده‌های کسب و کار ارزان» گفت: جشنواره «ایده‌های کسب و کار ارزان» در سه محور دانشجویی، اساتید و آزاد (غیر دانشگاهی) طراحی شده و شرکت در آن مختص به دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی نبوده و برای عموم دانشگاهیان و اقشار، آزاد نیزطراحی شده‌است.

حسینی لواسانی ادامه داد: کم هزینه بودن، بازارپسند بودن ایده و طرح کسب و کار، سهولت در راه اندازی طرح و ورود به بازا، قانونی بودن کسب و کار پیشنهادی، دوره کوتاه بازگشت سرمایه  و میزان اشتغالزایی طرح از جمله شاخص‌های جشنواره است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در جشنواره می‌توانند ایده‌های خود را از ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ به نشانی الکترونیکی جشنواره inc.khu.ac.ir/dform/۲۷۴/۲۷۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =