پرداخت هدیه به مناسبت عید مبعث به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث»  را ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  محمدمهدی فداکار دستورالعمل «پرداخت هدیه به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی  در این دستورالعمل با تبریک فرا رسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، تاکید کرد که مقرر شده هدیه‌ای به مبلغ 2 میلیون ریال به کارکنان تمام وقت دانشگاه اعم از اعضای هیئت علمی (رسمی، قراردادی و پیمانی) و غیر عضو هیئت علمی (رسمی، قراردادی، کار معین، قراردادی خرید خدمت و ساعتی دارای مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه) پرداخت شود.

براساس بندهای این دستورالعمل کارکنان که بدون مجوز از سازمان مرکزی به کار گیری شده‌اند، کارکنانی که تحت هر عنوان در زمان صدور این ابلاغیه رابطه استخدامی آنها با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال به کار ندارند. همچنین کارکنانی که در زمان صدور این ابلاغیه از مرخصی بدون حقوق استفاده می‌کنند و مدرسان حق التدریس مشمول این ابلاغیه نمی‌شوند.

گفتنی است کارکنانی که از واحدی به واحد دیگر منتقل یا مأمور شده‌اند، هدیه مورد نظر را از واحدی که حقوق وی را پرداخت می‌کند، دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090529

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =