انقلاب اسلامی، مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه‌های مختلف است

معاون منابع انسانی دفتر نمایندگی نهاد رهبری، انقلاب اسلامی را بر گرفته از کتاب آسمانی قرآن کریم و مکتب پیامبر عظیم الشان اسلام دانست و گفت: نو آوری وایجاد تحول به سمت نوگرایی و پیشرفت در همه عرصه ها، برای زنده نگه داشتن انقلاب انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی  در جلسه تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام عباس تقوی نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان  ، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و مسئولان جدید و قدیم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان  و جمعی از استادان، دانشجویان بر گزار شد با اشاره به رسالت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: وظیفه ما در این حوزه شبیه ماموریت انبیاست و باید در این مسیر خطیر با بینش و آگاهی بالایی برای هدایت جامعه دانشگاهی حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه داشتن برنامه، استراتژی و هدف  از اصلی ترین وظایف در حوزه هدایت و رهبری است افزود: برای رسیدن به جایگاه برتر و بهتر باید گرایش خود را به سمت ارتقا بخشیدن و صعود به برترین ها تطبیق دهیم و این خواسته باید با برنامه ریزی جامع و سایر عناصر وابسته به آن همراه باشد.

معاون دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاههای کشور با تاکید بر اینگه تحول خواهی به مفهوم عبور از اصالت های تعریف شده انقلابی  نیست،  گفت: دوری از تحجر گرایی، قانع نبودن به وضعیت موجود،  جهش در حرکت به سمت توسعه و پیشرفت، هدف گرایی، داشتن نقشه راه، و ... اجزایی هستند که حرکت ما را به سمت تحول خواهی  با حفظ آرمان های موجود  استحکام می بخشند و جامعه را به پیشرفت، ترقی و ارتقا نزدیک می سازد.

میراحمدی یادآوری کرد : انجام امور هدایت گری اگرچه غرامت سنگینی به همراه دارد ولی غنیمت های حاصل از آن، غنیمت ایمانی و الهی است که در مقایسه با گرداخت غرامت های خواسته و ناخواسته  بسی ارزشمند و بی نظیرتر است.

این مقام مسئول  با اشاره به توسعه و پیشرفت بشریت در عرصه دین و زندگی گفت:اندیشه انسان رو به استکمال پیش می رود، بنابراین همه ما و مناسبت های بشری باید با رشد و تکامل همراه باشد در این میان،  زنده ماندن انقلاب  نیز، مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه های مختلف است.

وی در این آیین با تجلیل از حجت الاسلام محسن ابراهیمی مسئول اسیق  نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان کفت: تلاش های ایشان در عرصه های فرهنگی، مذهبی و علمی بر کسی پوشیده نیست  و بدون شک وجود ایشان در دانشگاه موجب خیر و برکت است.

معاون دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاههای کشور با معرفی و اهدا حکم انتصاب  حجت الاسلام اسماعیل پاکنژاد به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان  از خدمات حجت الاسلام ابراهیمی قدردانی کرد. و از همه دانشگاهیان خواست تا در پیشبرد اهداف دفتر نهاد رهبری همکاری لازم را با وی داشته باشند.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان نیز در این جلسه با بیان اینکه حدود 28 سال از فعالیت این نهاد در استان هرمزگان می گذرد و این دفتر توانسته به پستوانه استادان و دانشجوبان فعالیت های چشمگیر و قابل قبولی ارائه کند.

حجت الاسلام عباس تقوی، نقش آفرینی دفتر نهاد را  در مناسبت های مختلف یادآور شد و افزود: فعالیت های این دفتر در مسیر آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه  حرکت ما بوده و توانسته در استان منشا خیر و برکات بسیاری شود.

وی حجت الاسلام ابراهیمی را از نیروهای ولایی و مخلص در حوزه خدمتگزاری خواند و افزود:هدایت  23 هزار دانشجو، 1500 هیات علمی و استاد؛  کاری بس طاقت فرسا و سختی است که ایشان همواره با صبر و بردباری بر مشکلات چیره شده و از همه سختی ها و آزمون ها سربلند بیرون آمده است.

تقوی با بیان اینکه حجت الاسلام پاکنژاد نیز از نیروهای ارزشی و دانشگاهی است گفت: حضور ایشان در این جایگاه، می تواند نوید بخش این امید باشد که این کشتی با سکانداری مطمئن و کارآزموده ادامه مسیر را طی خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =