حضور نسل جوان در صحنه تحولات بزرگی را رقم می‌زند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شتاب بخشیدن و ایجاد تحول در راستای حرکت هدفمند و جهادی در عرصه های مختلف را خواستار شد و گفت: بها دادن به نسل جوان و حضور آنان در صحنه می تواند تحولات شگرفی را در حوزه پیشرفت و توسعه نصیب کشور نماید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور احسان کامرانی رئیس این دانشگاه و حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار و حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی قدردانی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در این نشست با اشاره به اینکه از خانواده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هستم و تعلق خاطر من به این حوزه بسیار محکم است، اظهار کرد: از سال ۱۳۷۴ با ورود به خانواده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، افتخار خدمتگزاری به این حوزه را پیدا کردم و این پیوند مستمر خواهد ماند.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده با بیان اینکه امروز نیاز جامعه در اکثر بخش‌ها به جوانان است، افزود: نظر مقام معظم رهبری نیز بها دادن به جوانان است تا بتوان چرخه تولید را سرعت بخشید؛ ما نیز باید با این نگاه مثبت به سمت جذب جوانان باشیم.

حجت‌الاسلام پاک‌نژاد شخصیتی فرهیخته و متعهد است

وی، حجت‌الاسلام پاک‌نژاد را شخصیتی تلاش‌گر، فرهیخته و متعهد خواند که می‌تواند در سمت جدید خود به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان موفق عمل کند.

امام جمعه بندرعباس افزود: برای بهره‌گیری از تجربیات و شخصیت وارسته  حجت‌الاسلام ابراهیمی از وجود وی در جایگاه امام جمعه شهرستان میناب بهره می‌بریم و هدایت سکان دانشگاه را به انسانی لایق و شایسته دیگری بسپاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090541

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =