قبل از قهرمانی باید شخصیت استقلال بازگردد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره پیروزی تیمش برابر فولاد گفت: بیشتر روی مسائل روحی روانی کار کردیم و به بچه ها تبریک می گویم که تمام تلاش خود را به کار گرفتند و توانستند به پیروزی برسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پس از برتری تیمش با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: در مورد این بازی کار خاصی انجام ندادم و طی ۴۸ ساعت گذشته بیشتر روی مسائل روحی روانی کار کردیم و به بچه ها تبریک می گویم که تمام تلاش خود را به کار گرفتند و توانستند به پیروزی برسند. سال گذشته زمانی که استراماچونی رفت و من هدایت استقلال را بر عهده گرفتم به بازیکنان گفتم که شما بهترین تیم ایران هستید و در حال حاضر نیز معتقدم که استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد بازیکنان استقلال، همان بازیکنان سال قبل هستند و شناخت بالایی نسبت به آن ها دارم، اما باید تلاش بیشتری داشته باشیم و تازه اول راه هستیم و باید بیشتر تمرین کرده و بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازگشتش به جمع آبی پوشان، عنوان کرد: دو سال قبل با هواداران استقلال مساله ای را مطرح کردم و گفتم که من فرزند این باشگاه استقلال هستم، سال ها در این باشگاه بوده ام و این باشگاه را از هر کسی بیشتر می شناسم، اجازه دهید این تیم را درست کنم، باید شخصیت استقلال به این تیم بازگردد. قبل از اینکه به قهرمانی فکر کنم دوست دارم شخصیت و وجهه استقلال در ایران و آسیا بازگردانده شود و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا هواداران استقلال را در فصل جاری خوشحال کنم، چرا که چیزی جز قهرمانی آن ها را خوشحال نمی کند.

مجیدی در مورد جذب بازیکن جدید از سوی این تیم، اعلام کرد: تنها بازیکنی که از مدیرعامل باشگاه درخواست کرده ام، قاسمی نژاد است و خواسته ام که به صورت حرفه ای با باشگاه پدیده در این رابطه وارد مذاکره شوند.

وی در مورد داوری دیدار استقلال و فولاد خوزستان نیز، گفت: تصمیم گرفته ام در این فصل اصلا در مورد داوری صحبت نکنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =