حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در رفع نیازهای جامعه

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی، حل مسائل جامعه و کشور است و در رفع نیازهای جامعه حضور فعال دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، نشست علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی با حجت‌الاسلام سید حامد علم‌الهدی مدیر گروه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، محمد نخی رئیس اداره همایش‌ها و اردوهای آموزشی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، داوری دبیر گروه تخصصی شورای راهبری تقریب بین المذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت رئیسه، مدیران و روسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

سروری مجد در این جلسه با اشاره به افتتاح دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: در یک سال اخیر موفقیت و توسعه خوبی در آذربایجان غربی در حوزه تقریب مذاهب به وجود آمده است و امروز نیز شاهد افتتاح دفاتر نقده و مهاباد خواهیم بود.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: امیدوارم با هوشمندی و درایت مسئولان، تقریب بین مذاهب اسلامی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی به شکل جدی تری دنبال شود.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه آزاد اسلامی، حل مسائل جامعه و کشور است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خود را جدا از جامعه نمی داند و همواره در رفع نیازهای جامعه حضور فعال دارد.

سروری مجد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زمان های وقوع سیل و زلزله و همچنین شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و حضوری فعال دارد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده بسیار فعال عمل کرده و بیمارستان های این دانشگاه در درمان بیماران کرونایی موفق بوده است، همچنین کادر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کرونا بسیار خوش درخشیده است.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی 40 درصد از پرستاران کشور را تأمین کرده است و اگر این پرستاران در دوران کرونا نبودند، آسیب های جدی به کشور و جامعه وارد می شد.

سروری مجد گفت: در حوزه دانش بنیان و درآمدهای غیر شهریه ای، دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی حرف زیادی برای گفتن دارد و ایده های خوبی مطرح شده که امیدواریم در راستای رسالت اصلی خود بتواند در حل مسائل جامعه کمک شایانی کند.

همچنین سروری مجد و هیأت همراه در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی ادای احترام کردند.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، افتتاح دفتر تقریب مذاهب در واحدهای دانشگاهی نقده و مهاباد از دیگر برنامه های سروری مجد و هیأت همراه به استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090549

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =