علی نژاد: بانوان کاراته کای ایران می‌توانند در المپیک توکیو تاریخ ساز شوند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور ابراز امیدواری کرد که بانوان کاراته کای ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو تاریخ ساز شوند و نخستین مدال طلای بانوان کشور را در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی دنیا کسب کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای تیم ملی پرافتخار کاراته بانوان کشور در ششمین اردوی تدارکاتی این تیم در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار صمیمانه که پس از پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر هاکی داخل سالن مردان کشور در مجتمع ورزشی فتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد، دکتر علی نژاد کسب سهمیه المپیک توکیو از سوی حمیده عباسعلی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که بانوان کاراته کای ایران، دو سهمیه دیگر المپیک را در مسابقه های انتخابی مراکش در فروردین سال آینده کسب کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کسب مدال در المپیک از کسب سهمیه مهم تر است و وزارت ورزش و جوانان در این راستا تلاش همه جانبه ای دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که در تیم ملی کاراته بانوان کشور وجود دارد، معتقدم شما می‌توانید در المپیک ۲۰۲۱ توکیو تاریخ ساز شوید و نخستین مدال طلای بانوان کشور را در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی دنیا کسب کنید.

در این دیدار، سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان نیز گزارشی از روند برگزاری اردوهای این تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و کرد و از مسئولان دانشگاه به ویژه دکتر محمدمهدی طهرانچی و دکتر لشگری برای حمایت از ورزش ملی تشکر کرد.

خوشقدم با بیان اینکه خود و شاگردانش قدر فرصت طلایی المپیک را به خوبی می‌دانند، افزود: ششمین اردوی تیم ملی کاراته بانوان، فردا به پایان می‌رسد و این تیم روز چهارشنبه برای حضور در مسابقه های کاپ آزاد، رهسپار وان ترکیه می‌شود.

همچنین حمیده عباسعلی بانوای پرافتخار کاراته ایران که سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو را کسب کرده از حمایت فدراسیون ورزش و جوانان در خصوص جراحی پای خود در آلمان تشکر کرد و گفت با همه وجود مصمم به کسب مدال خوش رنگ المپیک توکیو و افتخار آفرینی برای ورزش ایران به ویژه کاراته بانوان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =