به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، رادیو سلامت با هدف ارتقای تعامل با مخاطبان شبکه، تصمیم به راهاندازی باشگاه مخاطبان کرده تا از این طریق ظرفیتی فراهم کند که شنوندگان علاقهمند به برنامههای رادیو سلامت، همکاری بیشتری با این شبکه داشته باشند.
در همین راستا، محمد یوسفی، مدیر فضای مجازی شبکه رادیویی سلامت توضیح داد: ما بنا به دستور صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه درصدد هستیم تا ارتباط بیشتری با مخاطبان داشته باشیم و فضای مجازی پلی میان شبکه و مخاطبان باشد تا پیام برنامهها امتداد داشته باشد. به همین دلیل در پایگاه اینترنتی رادیو سلامت بخشی به نام باشگاه مخاطبان اضافه شده تا علاقهمندان به برنامههای رادیو سلامت، صدایشان را از این شبکه رادیویی بشنوند.
وی ادامه داد: برخی از علاقهمندان رادیو سلامت در قالب پیامک و تماس اعلام کرده بودند دوست دارند صدایشان را از این شبکه رادیویی بشنوند و فضای همکاری و تعامل برایشان فراهم شود. به همین دلیل تصمیم گرفته شد باشگاه مخاطبان راهاندازی شود و مردم میتوانند فایلهای صوتیشان برایمان ارسال کنند. وقتی به حد نصاب برسیم، ما شروع به پخش صدای مردم میکنیم. البته باید به این موضوع اشاره کنم این بخش با هدف پیگیری میشود، یعنی فایلهای صوتی مردم باید صاحب موضوع و مفهوم باشد تا برای دیگر شنوندگان هم کاربردی باشد، زیرا نمیخواهیم تعامل شنوندگان بدون هدف صورت بگیرد.
یوسفی با اشاره به اهمیت تعامل با مخاطبان تاکید کرد: با توجه به نقش رسانهها در دنیای امروز باید فضای تعاملی میان رسانه و مخاطبان افزایش یابد، زیرا دسترسی مردم به فضای مجازی بیشتر شده است. بنابراین رسانه باید به دنبال پل ارتباطی بیشتر برای ارتباط با مخاطبانش باشد و باشگاه مخاطبان میتواند گام موثری از سوی رادیو سلامت برای شنوندگانش باشد. مخاطبان این شبکه میتوانند از این طریق تعاملشان را افزایش دهند.
انتهای پیام/
نظر شما