سومین کنگره بین‌المللی جندی شاپور فردا برگزار می‌شود

سومین کنگره بین‌المللی جندی شاپور به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی شاپور، فردا ۱۹ اسفند۹۹ در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار خواهد کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سومین کنگره بین‌المللی جندی شاپور با تاکید بر استمرار شیوه‌های آموزش عالی دانشگاه جندی شاپور باستان که هزار و هفتصد و پنجاهمین سالگرد تاسیس آن در سی و نهمین مجمع عمومی یونسکو در پاریس به ثبت جهانی رسیده است، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این کنگره بین‌المللی شامل نقش دانشگاه باستانی جندی شاپور در ترویج و اشتراک‌گذاری علمی، تأثیر الگوی شهر دانشگاه جندی شاپور در بسترسازی توسعه پایدار فرهنگی - اجتماعی و تاریخ علم و ابعاد زبان شناختی و ترجمه می‌باشد.

سومین کنگره بین‌المللی جندی شاپور به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی شاپور، فردا در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار خواهد کرد.

آئین افتتاحیه این کنگره بین‌المللی با پیام ریاست جمهوری و سخنرانی مجازی مدیر کل یونسکو و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کنگره، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رؤسای برخی از دانشگاه‌های بزرگ کشور و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری سومین کنگره بین‌المللی جندی شاپور، توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ۷ کتاب نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =