افتخار می‌کنیم که با ایران و مقاومت در یک جبهه هستیم

یک وزیر دولت نجات ملی یمن در سخنانی با تأکید بر لزوم تداوم مقابله با تجاوزگری‌های عربستان سعودی، گفت: این مایه افتخار ماست که با ایران و مقاومت در یک جبهه هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المیادین؛ «احمد العلیی» وزیر گردشگری دولت نجات ملی یمن سخنانی را در خصوص تجاوزگری‌های عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر گردشگری یمن در این خصوص گفت: عربستان سعودی و متحدان آن دست به تجاوزگری علیه یمنی‌ها زده‌اند و در حال حاضر مردم یمن گزینه‌ای جز مقاومت در برابر این تجاوز ندارند.

این وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: ما در حال حاضر در مرحله نتیجه گرفتن در برابر عربستان سعودی هستیم. لذا فعلاً گزینه‌ای جز مقاومت پیش روی ما نیست. مقاومت یمن توانسته است تمامی محاسبات و پروژه‌های آمریکایی‌ها را برهم بزند.

العلیی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یمنی‌ها هرگز تسلیم نخواهند شد. زمانی که ما وارد جبهه مقاومت شدیم، آمریکا از عربستان خواست تا حملات خود به یمن را آغاز کند. با این حال، ما تسلیم نشدیم.

این وزیر دولت نجات ملی یمن در همین راستا یادآور شد: این مایه افتخار ماست که با ایران و مقاومت در یک جبهه قرار داشته باشیم و با پروژه‌های آمریکا مقابله کنیم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =