قایقرانی باید به متن جامعه نفوذ پیدا کند

رئیس کمیته ملی المپیک با تمجید از فدراسیون قایقرانی گفت: افرادی که با آب زندگی می‌کنند همیشه دل دریایی دارند، روح بلند و خنده بر لبانشان جاریست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه این فصل از لیگ قایقرانی گفت: وظیفه خودم و مدیران ارشد کمیته المپیک می‌دانم که از تک تک شما قهرمانان، بانوان، آقایان و مربیان و پیشکسوتان و همچنین اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

قایقرانی در مسیر توسعه
وی در ادامه افزود: انصافا فدراسیون قایقرانی در مسیر پیشرفت و توسعه بسیار خوبی قرار دارد و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد درخشش این رشته در آسیا و حتی عرصه المپیک باشیم.

آمادگی استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به قایقرانی

دکتر صالحی امیری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور گفت: تمام ظرفیت‌های ملی در سطوح دستگاه‌های دولتی و همچنین رسانه ملی همه و همه آمادگی لازم برای کمک و پشتیبانی از فدراسیون قایقرانی و آقای سهرابیان رئیس فدراسیون را دارند تا این فدراسیون در اوج قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: هر کجا حضور پیدا می‌کنیم در ابتدا قدردان پیشکسوتان آن رشته هستیم و آنها را تکریم می‌کنیم چون اعتقاد داریم اگر آنها و زحمت‌هایشان نبود امروزه چنین جوانان قهرمانی هم در این سطح در رشته‌های مختلف نداشتیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =