توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب پذیر حاشیه شهر

به همت گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد بندرعباس بسیج دانشجویی، کانون جهادیاوری، گروه جهادی شهید عباس دانشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، ١٧٠ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب پذیر حاشیه شهر توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمود صباحی زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعلام این خبر گفت: به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، برای چندمین بار متوالی در راستای توزیع  کمک‌های مومنانه در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا، دانشگاه آزاد اسلامی به پشتوانه خیرین و نهادهای حمایتی اقدام به  توزیع ١٧٠ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب پذیر حاشیه شهر بندرعباس شد.

محمود صباحی زاده افزود: ارزش ریالی هربسته ٣ میلیون ریال برآورد می شود که در مجموع ٥٢٠ میلیون ریال ارزش این محموله می باشد که تمام هزینه‌های جمع آوری شده از منابع خیرین و نهادهای حمایتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه؛ گروه‌های جهادی همکار در این طرح و کانون جهادیاوری همگی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس می باشند که با توجه به عرصه تخصصی عملیاتی خود  در حوزه‌های مختلف فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه گفت:گروه جهادی شهید عباس دانشگر فعال در زمینه آسیب‌های اجتماعی، گروه جهادی شهید حسن باقری فعال در حوزه‌های فرهنگی تربیتی، کانون جهادیاوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس فعال درحوزه معیشت و خانواده است  که در یک اقدام خدا پسندانه  با شناسایی خانواده‌های که تحت حمایت هیچ یک از ارگان‌های حمایتی نمی باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090794

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =