کار سخت بارسلونا در فرانسه

در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم پاریس سنت ژرمن و بارسلونا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- مهرداد یاراحمدی؛ در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم پاریس سنت ژرمن و بارسلونا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب به مصاف هم خواهند رفت.

پاریس سنت ژرمن _ بارسلونا / به یاد آن دیدار فوق العاده
بارسلونا و یاران مسی امشب در پاریس میهمان تیم پاریس سنت ژرمن خواهند بود، دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار بر یک به نفع پاریسی‌ها به پایان رسیده است و شاگردان کومان کار سختی برای جبران دیدار رفت خواهند داشت.

بارسلونا در سال‌های گذشته نیز نتایج خارق العاده را رقم زده بود و کامبک های جالبی را به ثبت رسانده است هر چند که بارسلونای حال حاضر با بارسلونای گذشته تفاوت‌های زیادی دارد.

• وضعیت دو تیم در لیگ داخلی
بارسلونا در لیگ اسپانیا پس از اتلتیکو مادرید در رده دوم قرار دارد آنها دیدار گذشته خود در لالیگا سویا را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند تا با روحیه ای خوب به دیدار لیگ قهرمانان اروپا برسند.

از طرف دیگر پی اس جی نیز وضعیت مشابهی دارد پاریسی‌ها نیز در جدول لیگ فرانسه در رده دوم قرار دارند و بازی گذشته خود با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رسانده اند.

• پنج دیدار گذشته دو تیم
بارسلونا در پنج دیدار گذشته خود چهار برد و یک تساوی بدست آورده است، شاگردان کومان در برابر کادیز متوقف شده اند و تیم‌های الچه، سه‌ویا دو بار و اوساسونا را شکست داده اند.

• مصدوم های بارسونا
در بارسلونا فیلیپ کوتینیو، سرجی روبرتو، جرارد پیکه، آنسو فاتی و رونالد آرائوخو مصدوم هستند و دست کومان در خط دفاعی بسیار بسته خواهد بود.

• مصدوم‌های پاریس سنت ژرمن
در تیم پاری سن ژرمن مهم‌ترین غایب نیمار مهاجم برزیلی این تیم است که نمی‌تواند مقابل تیم سابق خود به میدان برود،خوان برنات و مویز کین دیگر مصدوم‌های پی اس جی هستند.

بارسلونا هر چند برای صعود کار سختی دارد اما این امید را دارد تا بتواند معجزه ای دیگر برابر تیم پاریسی را رقم بزند این دیدار در ورزشگاه خانگی پارسی سنت ژرمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =