یورش تیم آلمانی برای صعود به جمع هشت تیم برتر

در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیورپول بحران زده کار سختی را برابر تیم آلمانی لایپزیک خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-مهرداد یاراحمدی؛ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیورپول بحران زده کار سختی را برابر تیم آلمانی لایپزیک خواهد داشت.

 لیورپول
لیورپول در رقابت‌های لیگ انگلیس وضعیت مناسبی ندارد و ششمین باخت متوالی خود در آنفیلد را متحمل شد تا به روزهای بحرانی برسد. به نظر می رسید این تیم پس از برد دیدار رفت مقابل لایپزیک در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت بهتری پیدا کرده باشد اما لیورپولی‌ها در دربی مرسی ساید مغلوب اورتون شدند. سپس با شکست شفیلدیونایتد وضعیت این تیم کمی بهتر شد اما پنجشنبه مقابل چلسی در آنفیلد شکست خوردند تا ۵ شکست متوالی در آنفیلد، وضعیت این تیم را بغرنج کند. بازیکنان لیورپول نه فقط از نظر فنی، بلکه از نظر روحی-روانی آماده نیستند و باید دید کلوپ چه شوکی به تیم خود وارد می کند تا از این وضعیت درآید. پس از شکست برابر فولام، اوضاع بیشتر به هم ریخت.
در حال حاضر قرمزهای لندن کار سختی برابر تیم آلمانی لایپزیک خواهند داشت. درست است این تیم در دیدار رفت ۲-۰ برنده شده ولی فرم بد این تیم و البته فرم خوب لایپزیش، بازگشت تیم آلمانی به رقابت ها را محتمل جلوه می‌دهد.

لایپزیک
تیم آلمانی لایپزیک به انگلیس خواهد رفت و در برابر تیم لیورپول قرار بگیرد، بر خلاف لیورپول این تیم فرم بسیار خوبی دارد. شاگردان ناگلزمان روحیه بسیار بالایی دارند و می‌توانند نام خود را میان تیم‌های برتر ببینند هر چند که به نظر می‌رسد کار سختی را خواهند داشت.

پنج دیدار گذشته لیورپول
شاگردان کلوپ اوضاع خوبی را پشت سر نمی‌گذارند آن‌ها در پنج دیدار گذشته خود دو برد و سه باخت را تجربه کرده‌اند.فولام، چلسی و اورتون سرخ های لندن را شکست داده اند و شفیلد یونایتد و لایپزیک به برد دست یافته است.

 پنج دیدار گذشته لایپزیک
از طرف دیگر تیم آلمانی در پنج دیدار گذشته خود عملکرد خوبی داشته است و تنها یک شکست داشته است و در چهار دیدار به برتری رسیده است. لایپزیکی‌ها تیم‌های فرایبورگ، وولسفورگ، مونشن گلادباخ و هرتابلین را شکست داده‌اند و تنها در برابر لیورپول شکست خورده‌اند.

 مصدوم های لیورپول
یورگن کلوپ برای دیدار امشب چهار بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت، در خط دفاع ویرجیل فن دایک، جو گومز و ژوئل ماتیپ سه بازیکن لیورپول هستند که نمی‌توانند برای تیم خود به میدان بروند و در خط هافبک نیز جردن هندرسون به صورت قطعی دیدار برابر لایپزیک را از دست داده است.

 مصدوم های لایپزیک
در تیم آلمانی نیز سه بازیکن مصدوم هستند و نمی‌توانند به تیم خود کمک کنند، کنراد لایما، آنجلینو و دومینک دیگر مصدوم لایپزیک هستند. دیدار دو تیم لیورپول و لایپزیک امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =