راهیابی ۵ تیم از استان اردبیل به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

مرحله استانی رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در استان اردبیل برگزار و پنج تیم دانشجویی به مرحله کشوری راه یافتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ محمد تقی معصومی در حاشیه مرحله نهایی این رویداد گفت: اولین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی با حضور بیست تیم از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در قالب تیم های موافق و منتقد از دهم اسفند ماه ۹۹ شروع و با رقابت تنگاتنگ در چهار محور فرهنگی، سیاسی،  اجتماعی و سلامت برگ زرینی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اضافه شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل،ضمن تشکر از روسا و معاونین فرهنگی واحد های استان که با اعزام تیم های دانشجویی به شور و نشاط این مناظرات و کرسی های آزاداندیشی افزودند، ادامه داد: این مسابقات با معرفی تیم های راه یافته به مرحله کشوری در  شانزدهم اسفند ماه به کار خود پایان داد. تیم های منتخب در محور سلامت از واحد پارس آباد، در محور فرهنگی از واحد اردبیل، در محور اجتماعی از واحدهای مشگین شهر و اردبیل و در محور سیاسی از واحد اردبیل موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای هر جلسه از کرسی ها چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان کارشناس مجری و هیات داوران نقش ایفا کردند که از این عزیزان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090904

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =