جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین برگزار شد

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین شب گذشته به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه امروز آموزش صرف در دانشگاه ها دیگر پذیرفته نیست، گفت: باید تلاش کنیم در دانشگاه آزاد اسلامی بازار جدیدی برمبنای علم و عمل ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت قدرت شبکه‌ای، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت شبکه‌ای شدن حرکت کرده و راه‌اندازی سامانه های دانشگاه از جمله آموزشیار، پژوهشیار و... اقدامی مثبت در این جهت بوده است.

دکتر طهرانچی خطاب به اعضای هیأت علمی و مدیران گروه های آموزشی واحد خمین حاضر در این جلسه، گفت: بحمدالله تا اینجا کار خود را به خوبی و با موفقیت انجام داده‌اید ولی این فعالیت ها برای نگاه آینده دانشگاه پاسخگو نیست و باید افزایش یابد. دانشگاه باید در مشاغل جدید مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ترسیم شاخص‌های اجتماعی، تصریح کرد: گروه های آموزشی باید شاخص‌های اجتماعی را برای دانشگاه ترسیم کرده و به صورت مرتب آن را رصد و پیگیری کنند.

در ابتدای این جلسه، حسین خسروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین به ارائه تاریخچه تأسیس رشته‌ها و همچنین گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی واحد خمین پرداخت.

همچنین مدیران گروه‌های آموزشی واحد خمین توضیحاتی درخصوص اقدامات انجام شده در گروه آموزشی خود ارائه کرده و به ارائه دغدغه ها، مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است دکتر طهرانچی در بدو ورود به شهرستان خمین با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین، با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس واحد خمین ادای احترام کرد.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بیت تاریخی و محل تولد امام خمینی (ره) در خمین، با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =