هزار و ۴۵۰ تیم دانشجویی در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی شرکت کردند

رئیس دبیرخانه اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاداسلامی گفت: هزار و ۴۵۰ تیم 4 نفره در این رویداد حضور داشتند که ۲ نفر به عنوان شرکت‌کننده و ۲ نفر هم به عنوان پژوهشگر بودند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مهدی اقراریان در نشست خبری اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گفت‌وگو در بین اهل فکر مهمترین ابزار برای حرکت به سمت دانشگاه اجتماعی و حل مسئله است.

وی  درباره تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد گفت: هزار و ۴۵۰ تیم در این رویداد شرکت کردند و در هر تیم ۴ نفر حضور داشتند که ۲ نفر به عنوان شرکت‌کننده و ۲ نفر هم به عنوان پژوهشگر نقش داشتند.

رئیس دبیرخانه اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاداسلامی ادامه داد: از کل تیم‌های شرکت‌کننده ۳۳۶ تیم بر اساس سهمیه‌بندی استانی و محورهای ۶گانه به سطح ملی رویداد راه پیدا کرده‌اند.

وی درباره نحوه برگزاری رویداد  گفت: به جز استان خوزستان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت، در سایر استان‌ها رویداد به صورت حضوری برگزار شد.

اقراریان درباره محورهای رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این رویداد در ۶ محور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنر ومعماری و سلامت برگزار شد که بیشترین میزان مشارکت تیم‌ها در حوزه اجتماعی بود.

رئیس دبیرخانه اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاداسلامی افزود: در حوزه سیاسی ۳۱۹ تیم، در حوزه اجتماعی ۴۶۴ تیم، در حوزه اقتصادی ۱۱۹ تیم، در حوزه فرهنگی ۳۹۳ تیم، در حوزه هنر و معماری ۵۴ تیم و در حوزه سلامت ۱۱۱ تیم شرکت کردند.

وی در پایان به نقش استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری اولین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بیش از ۸ هزار نفر از اعضای هیئت علمی و مدرسین با این رویداد همکاری داشته و نقش داوری را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =