ملک محمدی: هیچ رزومه ورزشی از مدیر جدید سازمان تیم‌های ملی سراغ ندارم

مربی تیم ملی جودو گفت: منکر شناخت کریمی نمی شوم اما هچ رزومه ورزشی ای از او سراغ ندارم ای کاش فردی همچون میراسماعیلی که با جودو آشنا است مدیریت تیم های ملی را برعهده می گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،ایمان میری؛ حامد ملک محمدی مربی تیم ملی جودوی کشورمان در گفتگویی اختصاصی در مورد انتخاب مصطفی کریمی به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی جودو عنوان کرد: منکر شناخت او نمی‌شوم ولی تا آنجایی که از او شناخت دارم در اسلامشهر کار اقتصادی می کند.

وی ادامه داد: هیچ رزومه ورزشی یا مدیریت ورزشی از جناب کریمی سراغ ندارم. ای کاش یکی مثل آرش میراسماعیلی که سرد و گرم این ورزش را چشیده و خود از قهرمانان بوده این سمت را بر عهده می گرفت تا بتواند ورزشکاران و مربیان را درک کند و با مشکلات کم تر روبرو می شدیم.

مربی تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: وقتی اعلام شد که قرار است تیم جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود با میراسماعیلی صحبت کردم تا از حق بچه های رده سنی بزرگسالان دفاع کنم. در جلسه‌ای که در حاشیه وزن‌کشی لیگ با رئیس فدراسیون داشتم به او گفتم چرا به عنوان مربی تیم ملی مرا در جریان نگذاشتید و او در پاسخ گفت زمان کافی نداشتیم. او گفت ۴۸ ساعت وقت داشتیم و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفتیم و من هم در مقابل به این نکته اشاره کردم که این حق بچه‌های بزرگسالان است که بعد از دو سال خانه نشینی به این رقابت‌ها اعزام شوند.

قهرمان پیشین جودوی کشورمان اظهار داشت: جوانگرایی قطعا امری شایسته است اما نمی توانیم تیم بزرگسالان را برای این کار نادیده بگیریم. میانگین سنی تیم بزرگسالان ۲۱ یا ۲۲ سال است پس تیم پا به سن گذاشته ای نداریم. حتی زمانی که می‌خواهند یک جودوکار ۳۰ ساله را هم کنار بگذارند زمانی این کار را می‌کنند که واقعا در مسابقات نتیجه مناسبی نگیرد نه اینکه بدون مسابقه آنرا کنار بگذارند.

ملک محمدی گفت: به عنوان مربی تیم ملی از روی سایت‌های خبری از تصمیمی که فدراسیون در مورد اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان گرفته مطلع شدم. ای کاش شأن کادر فنی و نفرات تیم بزرگسالان حفظ می‌شد و لااقل ما را در جریان تصمیمشان می گذاشتند. اگر به ما می گفتند با توجه به رقابت‌های قهرمانی کشور و جایزه بزرگ مشهد ظرف ۲۴ ساعت تیم را برای حضور در این میدان معرفی می‌کردیم. واقعا از این موضوع ناراحت هستم.

وی در پایان اظهار داشت: آن زمانی که روزگار خوش جودو بود همه می‌آمدند و می‌گفتند ما بهترین مربی هستیم و می‌خواستند در کنار تیم‌های ملی باشند اما من همان زمان هم با جون و دل فقط مشغول باشگاه‌داری بودم. هیچوقت به فدراسیون نرفتم تا بگویم من باید در فلان تیم باشم. امروز که جودو در این شرایط است ایستادیم و کار کردیم اما چنین برخوردی دیدیم. من خودم از میراسماعیلی حمایت کردم چون معتقد بودم نسبت به حریفش در انتخابات واقعا اصلح‌تر است و توقع داشتم مانند دوران قهرمانی در دوران مدیریتش هم عملکرد ایده آلی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =