برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه امام حسین(ع) با حضور ۶۰ زوج

مدیر تربیتی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و بحث رعایت پروتکل‌ها ۳۰ زوج دانشجو به صورت حضوری و ۳۰ زوج هم به صورت مجازی در مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مراسم ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین(ع) صبح امروز با حضور زوج‌های دانشجو و جمعی از مسئولان برگزار شد.

سیدکامران فتح‌اللهی مدیر تربیتی دانشگاه جامع امام حسین(ع) درباره این مراسم گفت: این مراسم در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره ازدواج آسان و ترویج سنت حسنه ازدواج و با حضور ۶۰ زوج دانشجوی دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا و بحث رعایت پروتکل‌ها ۳۰ زوج دانشجو به صورت حضوری و ۳۰ زوج هم به صورت مجازی در مراسم شرکت کردند.

فتح‌الله زاده تاکید کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام شیخ محمود ابوالقاسمی سخنرانی کرد. همچنین این مراسم با مدیحه‌سرایی حاج سعید حدادیان همراه بود.

وی گفت: هدف ما از برگزاری این مراسم ترویج ازدواج آسان و تشویق جوانان به ازدواج به هنگام است و همچنین هدایی به زوج‌های دانشجو تقدیم شد. در آینده نیز برنامه‌های متنوعی برای زوج‌های دانشجو خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =