رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید حججی دیدار کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان اصفهان، با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید گرانقدر مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی در این دیدار با بیان اینکه شهدا زنده‌اند، گفت: شهادت مقام عجیبی است که امیدوارم قسمت ما نیز شود. هر شهید ویژگی خاصی در انقلاب اسلامی ایران دارد و این شهید نیز با نحوه شهادتش، یادآور شهادت امام حسین(ع) بود و امیدواریم در دنیا و آخرت دستگیر ما باشد.

وی با اشاره به محبوبیت شخصیت برجسته و ممتاز شهید سرافراز محسن حججی، اظهار داشت: چنین جوان بزرگ و با معرفتی از دامن این خانه تربیت شد و حسرت شکسته شدن را در دل دشمنانش باقی گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سنگ‌های گران‌بها را جدا کرده و در این ۴۰ سال حفظ کرده است. جریان ریزش و رویشی در این مدت اتفاق افتاد و بسیار شاهد حضور جوانان در عرصه شهادت بودیم که راه صد ساله را یک ‌شبه طی کرده، الماس شدند و ماندگار ماندند.

در ادامه، محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی با توصیف ویژگی‌های اخلاقی فرزند خود و با اشاره به اینکه شهید محسن حججی باعث شد راه و روش شهدا را بهتر بشناسیم، تصریح کرد: یکی از تشییع جنازه‌های باشکوه و خاص انقلاب، تشییع پیکر شهید حججی بود که بدون تبلیغات انجام شد. فرزندم عزت این مردم را در جنگ با داعش حفظ کرد و به عنوان نماینده جوانان ایران به میدان نبرد رفت و صلابتش باعث افتخار شد.

پدر شهید حججی در پایان گفت: جوانان بسیاری نزد ما می‌آیند که متأثر از این شهید، تغییرات بسیاری را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =