از دربی زودهنگام در کرمان تا نبرد آبی‌های سابق در تبریز

از عصر امروز تنور جام حذفی با ورود لیگ برتری‌ها داغ‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،عرفان یوسفی خوشقلب؛ سوت آغاز مرحله یک شانزدهم نهایی سی و چهارمین دوره جام حذفی امروز با ورود رسمی لیگ برتری ها به صدا درخواهد آمد.جامی که به جام شگفتی ها شهرت دارد و آسان ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست. این مرحله امروز و فردا دنبال خواهد شد و شنبه با دیدار صنعت نفت و داماش تهران به پایان می رسد تا نام تمامی صعود کننده ها مشخص شود.

تراکتور تبریز، اولین تیمی بود که با انصراف شهرداری ماهشهر به مرحله بعدی رقابت ها رسید تا مدافع عنوان قهرمانی اولین گام را بی دردسر بردارد.

نگاهی داریم به رقابت های امروز مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی :

گل گهر سیرجان-صنعت مس کرمان / دربی زودهنگام کرمانی ها

پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹/ساعت ۱۵/ورزشگاه امام علی سیرجان

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی امروز میزبان مدعی لیگ یک هستند که در وضعیت جالبی به سر نمی برند. گل گهر که در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده ، امروز در یک دیدار خانوادگی به مصاف مس کرمانی می رود که با رضا مهاجری در رده سوم لیگ یک حضور دارد.مطمئنا انگیزه های امیر قلعه نویی برای درخشش در جام حذفی بالاست و او به دنبال کسب سومین قهرمانی خود در این رقابت هاست.

ذوب آهن - شهرخودرو / رحمتی در پی اولین جام!

پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹/ساعت ۱۵/ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ذوب آهن اصفهان که در بعد از برکناری رحمان رضایی توانست در هفته گذشته مقابل ماشین سازی اولین برد خود را دشت کند ، حالا با انگیره بیشتری پا به جام حذفی می گذارد.شاگردان مجتبی حسینی با شهر خودرویی دیدار می کنند که حالا نام دولتی را یدک می کشند تا مهدی رحمتی بعد از بحران های اخیر ، اندکی با آرامش کار خود را دنبال کند.این اولین تجربه مهدی رحمتی در قامت مربیگری در جام حذفی است و مطمئنا انگیزه های فراوانی برای رسیدن به اولین جام خود دارد.این بازی احتمالا آخرین دیدار امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی با پیراهن شهر خودرو خواهد بود.

نساجی-سایپا / الهامی به دنبال تکرار خاطرات خوش!

پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹/ساعت ۱۵:۱۵/ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نساجی مازندران که در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد سومین تغییر فصل را بر روی نیمکت خود می بیند.ساکت الهامی که فصل گذشته با تراکتور به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید حالا با برکناری مجید جلالی ، هدایت ببر های مازندران را برعهده دارد تا در اولین دیدار با سایپای ابراهیم صادقی دیدار کند.سایپا که با ۱۸ امتیاز در رتبه سیزدهم لیگ برتر قرار دارد همیشه در جام حذفی عملکرد خوبی داشته و زود تسلیم نشده است.هواداران پرشور نساجی امیدوارند با الهامی بالاخره روی خوش را در این فصل ببینند و صعود در جام حذفی میتواند استارت خوبی برای نساجی مدل جدید باشد.

ماشین سازی-فولاد / نبرد آبی های سابق در تبریز!

پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹/ساعت ۱۵:۱۵/ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز

ماشین سازی در حالی میزبان فولاد خوزستان است که مهدی پاشازاده را برای سومین بازی بر روی نیمکت خود می بیند.انگیزه های پاشازاده برای کسب اولین برد با ماشین سازان بالاست تا با خواباندن مچ نکونام شایستگی هایش را اثبات کند.در آن سو ، جواد نکونام و شاگردانش که با باخت به استقلال پا به جام حذفی گذاشته اند به دنبال این هستند تا شروع پرقدرتی داشته باشند تا بعد سالها نام فولاد را بر جام قهرمانی حک کنند.

پیکان-استقلال / فرهاد و تکمیل عملیات نیمه کاره!

پنج شنبه ۲۱ اسفند ۹۹/ساعت ۱۷:۳۰/ورزشگاه شهدای شهر قدس

آبی پوشان پایتخت که با آمدن فرهاد مجیدی و برد مقابل فولاد ، اوضاع بهتری پیدا کرده اند حالا جامی را استارت میزنند که فصل پیش در گام آخر دستشان از آن کوتاه ماند.فرهاد مجیدی که خوب میداند هیچ چیز جز قهرمانی در جام حذفی هواداران استقلال را راضی نمی کند در اندیشه کسب هشتمین جام برای پرافتخارترین تیم این رقابت هاست. شاگردان تارتار در حالی میزبان استقلال اند که جام حذفی را الویت خود نمی دانند اما نام استقلال و فرهاد مجیدی به تنهایی کافیست تا انگیزه های پیکانی ها را دو چندان کند.استقلال برای این دیدار تنها داریوش شجاعیان را در اختیار ندارد و با حداکثر قوا به پیکان تارتار هجوم خواهد آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =