تیم‌های ایرانی وقتی به عربستان می‌روند که آنها هم به ایران بیایند

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: AFC باید بپذیرد در صورتی ما به عربستان می‌رویم که نمایندگان این کشور نیز به ایران بیایند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی مغرضانه نه تنها میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نادیده گرفت بلکه برخلاف توافقی که از قبل صورت گرفته بود دیدار تیم‌های ایرانی با نمایندگان عربستان را در زمین ثالث در نظر نگرفت.

این در حالی است که بر اساس تصمیمی که چند سال قبل گرفته شده بود نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید در کشور ثالث به مصاف هم می‌رفتند که در چند دوره اخیر لیگ قهرمانان این اتفاق رقم خورد.

با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته در اقدامی برخلاف سیاست‌های قبلی خود تصمیم گرفت دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ایرانی در عربستان برگزار شود. این تصمیم با واکنش مسئولان ورزش ایران مواجه شده است.

مهدی علی‌نژاد در این مورد گفت: فدراسیون فوتبال باید نامه نگاری و ارتباط لازم را با فیفا داشته باشد. در صورتی که نتوانیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را از تصمیمی که گرفته منصرف کنیم باید AFC بپذیرد وقتی ما به عربستان می‌رویم که نمایندگان این کشور نیز به ایران بیایند و مصوبه قبلی در خصوص عدم حضور نمایندگان عربستان در کشورمان باطل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: باید دیگر کشورها را با خود همسو کنیم که دیگر شاهد اینگونه تصمیم گیری های یک طرفه نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =