خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس از فردا تعطیل می‌شوند

معاونت دانشجویی تربیت مدرس اعلام کرد: خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس به منظور سم‌پاشی و بازسازی برخی واحدها از فردا، ۲۶ اسفند ماه تعطیل می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به سمپاشی خوابگاه‌ها در دو مرحله در ایام تعطیلات عید نوروز و بازسازی برخی از واحدها، کلیه خوابگاه‌های دانشگاه از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: از آنجایی که اتاق‌ها به صورت موقت در اختیار دانشجویان برای کارهای آزمایشگاهی قرار گرفته است؛ لطفا هنگام خروج از خوابگاه کلیه وسایل خود را تخلیه کنید و نیز دانشجویانی که از ابتدای شروع ویروس کرونا وسایل آنان در خوابگاه است، نسبت به تخلیه وسایل خود اقدام کنند که این اداره هیچ مسئولیتی در قبال وسایل به جا مانده از شما ندارد.

در بخش دیگری از اطلاعیه تصریح شده است: بعد از تعطیلات ایام نوروز از ۱۴ فروردین دانشجویانی ساکن خوابگاه خواهند شد که مجوز سکونت آن‌ها تا تاریخ ۱۵ تیرماه بوده است. این قبیل دانشجویان برای سکونت لازم است گواهی سلامت از پزشک ارائه کنند تا مجوز سکونت مجدد برای آنان از اداره خوابگاه صادر شود.

در پایان این اطلاعیه ذکر شده است:دانشجویان مقطع دکتری ورودی ۹۴ و مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۹۶ حداکثر تا تاریخ ۲۵ اسفند مجوز سکونت دارند. لطفاً همانند دیگر دانشجویان نسبت به تخلیه خوابگاه اقدام کنند. لازم به ذکر است مطابق مقررات صندوق رفاه، امکان تمدید دوباره سکونت برای این دانشجویان وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =