به‌روز رسانی اپلیکیشن کیفیت هوای تهران

اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به‌روزرسانی شده است و اطلاعات تمامی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در تهران در این برنامه به‌راحتی قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیر نجفی ضمن اشاره به اینکه اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به‌روزرسانی شده است، اظهار کرد: در نسخه قبلی این اپلیکیشن تنها اطلاعات کیفیت هوا به‌صورت آنلاین و شاخص ۲۴ ساعته نمایش داده می‌شد و مشکلاتی در خصوص نمایش پیش‌بینی کیفیت هوا به‌وجود آمده بود.

وی ادامه: در نسخه جدید اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران این مشکل رفع شده و سرعت این برنامه افزایش یافته است. از این‌رو اطلاعات تمامی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در تهران در این برنامه به‌راحتی قابل مشاهده است.

مسئول خدمات رایانه‌ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه علاوه بر این، اطلاعات ایستگاه‌های سنجش صوت در تهران نیز در نسخه جدید برنامه بارگذاری شده است، تصریح کرد: ۳۵ ایستگاه فعال سنجش صوت در تهران وجود دارد که اطلاعات این ایستگاه‌ها و حریم صوتی بزرگراه‌های تهران در نسخه جدید اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قرار گرفته است.

به گفته نجفی این برنامه با نام «کیفیت هوای تهران» در مارکت بازار موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به نصب این اپلیکیشن اقدام کنند.

وی همچنین گفت: علاوه بر این اطلاعات کیفیت هوای تهران و ایستگاه‌های سنجش روی سایتair.tehran.ir , airnow.tehran.ir و اطلاعات آلودگی صوتی شهر تهران روی سایت noise.tehran.ir قابل مشاهده است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =