امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شعبه بینش مطهر خراسان شمالی

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و شعبه بینش مطهر این استان با هدف کادرسازی معرفتی تربیتی دانشگاهیان منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و شعبه بینش مطهر این استان با هدف کادرسازی معرفتی تربیتی دانشگاهیان بر اساس منظومه اندیشه اسلامی بینش مطهر و ارتقای سطح معرفتی فرهنگی استادان، کارکنان، معلمان و دانشجویان منعقد شد.

اهداف تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بینش مطهر

عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در این زمینه اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری در زمینه‌های آموزشی و تربیتی در راستای شناسایی، ارتقا و جذب نیروهای مطلوب  است.

 سیدمهدی سعادتی افزود: با توجه به ضرورت تعامل، اشتراک و بهره‌مندی از ظرفیت متقابل نهادهای اثرگذار در حوزه فرهنگ در مسیر اعتلای ارزش‌های دینی و تحقق بخشی اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در راستای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خردجمعی، ارتقای جایگاه و مناسبات فی‌مابین در حوزه‌های مرتبط و نیز در راستای تقویت فرهنگ مشارکت و گسترش همکاری در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی از طریق تعامل و ارتباط سازنده فکری بین دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات از اهداف مهم انعقاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه راه‌اندازی و برگزاری دوره تربیت مدرس و مربی دانشگاه آزاد اسلامی با محور آثار استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و بینش و رفتار قرآنی با عنوان طرح بینش مطهر در استان و شهرستان‌ها به‌منظور شناسایی، جذب و تربیت کادر معرفتی تربیتی با نظام فکری و اندیشه ناب اسلامی مورد تأکید است.

رئیس شعبه بینش مطهر خراسان شمالی بیان کرد: از زمینه‌های همکاری مشترک می‌توان ایجاد فرایند جذب استادان متدین، باسواد و انقلابی برای تأمین هیئت علمی و حق‌التدریس دانشگاه در بستر طرح بینش مطهر سه برگزاری دوره‌های فرهنگی و تربیتی و بصیرتی برای ارتقای سطح معرفتی استادان و دانشجویان بر اساس منظومه فکری بینش مطهر، همکاری، مشارکت و برنامه‌ریزی در زمینه برگزاری دوره‌های بدو خدمت و ضمن خدمت برای معلمان، استادان و کارکنان و خانواده کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری و مشارکت در بهره‌گیری از استادان دانشگاه و بینش مطهر برای دیگر مراکز و نهادهای متقاضی را نام برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =