بیمارستان فرهیختگان بزودی بین‌المللی خواهد شد/ راه‌اندازی بخش‌های جدید درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: بخش‌های پزشکی ورزشی و آسیب‌های ورزشی، پیوند مغز استخوان و آنکولوژی به زودی در بیمارستان فرهیختگان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تجلیل از کادر درمان و گزارش عملکرد بیمارستان فرهیختگان در سال ۹۹، صبح امروز با حضور جمعی از کارکنان و مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در بخشی از این‌مراسم، محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان اظهار کرد: ۱ سال از شیوع کرونا در کشور گذشته است و در طول این یک سال، با محدودیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده‌ایم.

وی افزود: ما باید ابعاد مختلف عمر خودمان را مد نظر قرار دهیم؛ عمر دارای ابعاد طولی و عرضی است به همین دلیل برای توقف عمر، باید عرض آن را گسترش دهیم. کادر درمان و مدافعان سلامت با فعالیت‌های جهادی خود، عرض عمر خود را گسترش دادند.

آقامیری ادامه داد: کادر درمان تمام انرژی خود را برای بهبود بیماران گذاشتند و از بهبودی هر بیماری خوشحال و با مرگ هر بیمار اندوهگین می‌شدند.

در بخش دیگر این مراسم، علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان گفت: میدان‌مبارزه با کرونا عرصه جنگ‌آوری بزرگی بود که بیمارستان فرهیختگان نقش خود را به خوبی در این عرصه ایفا کرد.

وی افزود: بیمارستان فرهیختگان به عنوان یک بیمارستان مردمی ‌و اجتماعی، به تدریج‌مورد اقبال عمومی قرار گرفته است؛ خوشبختانه کادر درمان این‌بیمارستان امروز سربلند هستند و بایداز زحمات آنها سپاسگزار باشیم.

خوشدل ادامه داد: مسیر رشد بیمارستان فرهیختگان با سرعت طی شده است که از این بابت بسیار خوشحال و خرسندیم. امیدواریم تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ بتوانیم ۲۰۰ تخت فعال را در این بیمارستان راه اندازی‌ کنیم.

وی با اشاره به انجام‌چندین جراحی پیوند در بیمارستان‌فرهیختگان تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ عمل جراحی پیوند در بیمارستان فرهیختگان انجام شده و ظرفیت تخت‌ها و بخش‌ها نسبت به سال گذشته افزایش ۳ برابری داشته است که البته تا شهریورماه سال آینده پنج برابر خواهد شد. اصلاح روند مالی بیمارستان نیز از اقدامات مهمی بود که در این مدت انجام شده است.

خوشدل از راه اندازی چند بخش جدید در بیمارستان فرهیختگان خبر داد و گفت: بخش‌های پزشکی ورزشی و آسیب‌های ورزشی، پیوند مغز استخوان و آنکولوژی از جمله بخش های جدیدی است که به زودی در بیمارستان فرهیختگان راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان فرهیختگان در آینده‌ای نزدیک به بیمارستان بین‌المللی تبدیل خواهد شد و خدمات جدیدی از جمله پزشکی هسته‌ای و آنژیوگرافی در آینده نزدیک ارائه می‌شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از زحمات کادر درمان بیمارستان‌ فرهیختگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091141

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =