دست های خالی استقلال

به دلیل بی دقتی مدیران باشگاه استقلال مبلغ تامین شده برای پرداخت طلب بودوروف به حساب مسدودشده این بازیکن واریز شده تا پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها همچنان بسته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مهسا حسینی؛ بعد از پیوستن مدافع بلغاری یه تیم استقلال، مشخص شد این بازیکن در ترکیب فرهاد مجیدی جایی ندارد و او نیز در حالی به جمع طلبکاران باشگاه استقلال پیوست که هواداران فوتبال هیچ بازی درخشانی از اون ندیدند. پس از شکایت نیکولای بودروف و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، مدیران برای جور کردن مبلغ طلب این بازیکن به تکاپو افتاده و هرچند دیر اما توانستند پول این بازیکن را به حساب او واریز کنند اما به دلیل سهل انگاری و عدم استعلام گیری، پول به حساب مسدود واریز شد و به حساب ننشست!

تا اینجای کار مشکل اصلی عدم موجودی بود اما طبق شنیده های خبرنگار ایسکانیوز، پول برگشتی تا این لحظه به حساب باشگاه ننشسته است و می توان گفت استقلال برای واریز مجدد پولی در بساط ندارد!

این موضوع تحت شرایطی رخ داده است که تنها دوروز تا پایان نقل و انتقالات فرصت باقی است و باز کردن پنجره بسیار سخت تر از گذشته خواهد بود.

با توجه به اینکه این روزها استقلال نیز همانند باقی تیم ها چند بازیکن را جذب کرده است و با نگاه به شرایط موجود، به نظر نمی رسد قرارداد بازیکنان جدید به زودی به ثبت برسد. باید دید مدیران استقلال چگونه از پس این چالش بر می آیند!

انتهای پیام/

کد خبر: 1091204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =