مأموریت جدید واحدها با رویکرد مساله محوری

رئیس دانشگاه آزاد از مأموریت واحدهای دانشگاه آزاد برای پاسخگویی و حل مساله بر پایه خصوصیات آمایشی و قابلیت‌های اقتصادی اجتماعی منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد مهدی طهرانچی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به سفر اخیر خود به اصفهان متن زیر را منتشر کرد.

دیدار با خانواده شهید حججی، افتتاح ۱۴ طرح فناورانه و دیدار با اعضای هیأت رئیسه واحدهای استان اصفهان سوغات سفر به پایتخت تاریخی ایران زمین در عصری که نماد صناعت و معماری دانش بنیان بود و دیدار با خانواده شهید حججی فرصتی شد برای یادآوری کارهای زیادی که باید با روحیه جهادی انجام شوند.

بازدید از واحد نجف آباد، خمینی شهر و خوراسگان به همراه افتتاح ۱۴ طرح فناورانه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از جمله سرای‌های نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات، گیاهان دارویی، فناوری اطلاعات و مزرعه دولت آباد و پیشرفت‌های واحد کاشان در سرای نوآوری فرش ماشینی و مرکز آموزش و تحقیقات در صنایع لبنی همه و همه نشان دهنده اتفاقات خوب در دانشگاه آزاد استان اصفهان است.

می‌توان از دستور جلسه هیأت امنای استان با جهت گیری نوآوری و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای به عنوان یک نقطه عطف در تحول از دانشگاه آموزش محور به دانشگاه کارآفرین نام برد.

گزارش توفیقات طرح پویش و حل مشکلات اداری دولتی مربوطه خبر خوبی بود که شیرینی سفر را مضاعف کرد و اقبال دانشجویان نو ورود با ۱۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان از توجه مردم و جوانان به این حرکت‌هاست.

جلسه تبیین جهت گیری دانشگاه برای تعیین مأموریت‌های واحدها و برنامه بر اساس مأموریت پاسخگویی و حل مساله در شش منطقه بر پایه خصوصیات آمایشی و قابلیت‌های اقتصادی اجتماعی منطقه‌ای که می‌تواند در کارآمدی جوانان تحصیل کرده در این واحدها مفید باشد، اولین جلسه از این دست در سطح استان‌ها بود که در سه ماه پیش رو باید به سرانجام برسد.

در این سفر به همکارانم متذکر شدم که توسعه سبد درآمدی و افق‌های جدید بر پایه درآمدهای غیر شهریه‌ای می‌تواند در رسیدگی به معیشت و حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه بسیار مؤثر باشد.

کد خبر: 1091385

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =