عامل قتل‌های خانوادگی کنگان با ضرب گلوله پلیس از پای درآمد

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان با قرار گرفتن در کمین پلیس، پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس استان بوشهر کشته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با  اشاره به حادثه قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان اظهار کرد: فردی 28 اسفند با اسلحه جنگی کلاشینکف نفر در 3 درگیری 7 نفر را به قتل رساند و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی عملیات دستگیری عامل این قتل‌ها در کنگان افزود: عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان در یک عملیات پیچیده و هدفمند در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس «یگان ویژه نیروی انتظامی» کشته شد.

وی بیان کرد:  اخبار تکمیلی و جزئیات این خبر  به زودی اعلام می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر گفت: استان بوشهر از استان‌های امن کشور و اکنون امنیت پایدار حاکم است و نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌های با هنجارشکنان بدون وقفه برخورد می‌کند.

در 28 اسفند فردی به علت اختلافات خانوادگی 7 نفر را در کنگان به ضرب گلوله به قتل رساند. در این جنایات 5 نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین‌آباد  و 2 نفر در درگیری دیگری در کنگان به ضرب گلوله کشته شدند.

این قاتل سابقه ارتکاب قتل در سال 73 را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از  آن  به جرم حمل مواد مخدر نیز 20 سال سابقه زندان داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =