مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سال نو را به جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و هم‌زمانی آن با اعیاد فرخنده شعبانیه را به جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شریفانی به شرح زیر است؛

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

این تطاول که کشید از غم هجران بلبل
تا سراپرده گل نعره زنان خواهد شد

شریفانی در ادامه این پیام یادآور شد؛ آغاز سال نو و بهار طبیعت و هم‌زمانی آن با ماه بابرکت شعبانیه را به اعضای محترم هیات امنا، مدیران محترم دانشگاه، استادان بزرگوار، کارکنان محترم و دانشجویان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

سال ۱۳۹۹ باتوجه به شیوع جهانی ویروس کرونا و تمام محدودیت‌ها و سختی‌هایی که موجب شده بود، به پایان رسید. در این سال چهره‌های ارزشمندی به علت ابتلا به این بیماری از میان ما پر کشیدند و کادر درمان برای مبارزه با این ویروس و نجات جان بیماران، زحمات زیادی را متحمل شدند ان‌شاءالله خداوند منان جزای خیر به این قشر خدوم عنایت کند.

امیدواریم به یاری خداوند و عنایت حضرت حجت(عج) در سال ۱۴۰۰ شر این ویروس منحوس از کل جهان برداشته شود و سلامتی و سعادت لباسی نو بر تن تمام جهان باشد.

هم‌زمانی نوروز ۱۴۰۰ با ماه مبارک شعبان فرصت نابی است برای اعتلای روح انسان. همانطور که طبیعت می‌شکفد و جهان از عطر شکوفه‌های بهاری عطرآگین می‌شود، خوب است دل آدمی نیز با تاسی از برکات، اذکار و دعاهای این ماه مخصوصا مناجات فاخر شعبانیه، رویشی دوباره را تجربه کند و جلا یابد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد ابراز امیدواری کرد؛ امیدوارم در سال پیش‌رو بتوانیم با توکل به خداوند منان، به شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال نام‌گذاری کردند یعنی سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» جامه عمل بپوشانیم.

از باریتعالی برای تمام مردم عزیز ایران خصوصاً جامعه دانشگاهی، سلامتی، سعادت، شادکامی، موفقیت و خیر و برکت را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091470

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =