پروژه‌های پژوهشی معطوف به کرونا در دانشگاه شهید بهشتی به ثمر نشست

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در سالی که گذشت پروژه‌های پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی که عمدتا معطوف کرونا بود به ثمر رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سعدالله نصیری قیداری با اشاره به عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا ویروس تاکید کرد: امیدوارم امسال که سال نو با ماه مبارک شعبان مقارن شده است سایه ویروس کرونا در این روزها و ایام اول سال نو از سر ایرانیان برداشته شود و ما بار دیگر شاهد حضور پرشور و با انگیزه دانشجویان در محیط دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در ادامه تصریح کرد: نبودن دانشجو در محیط دانشگاه باعث کاستی شور و نشاط همه ما شده است و ما به معنای واقعی کلمه برای دانشجویان دلمان تنگ شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در سالی که گذشت خوشبختانه در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری تلاش‌های خوبی را در دانشگاه داشتیم و با تلاش مستمر اعضای هیات رییسه، روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌ها توانستیم پروژه‌های خوبی در این حوزه‌ها به ثمر برسانیم.

قیداری ادامه داد: پروژه‌های پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی که عمدتا معطوف کرونا بود به ثمر رسید و با حضور مقامات کشور به بهره برداری رسید و در حوزه آموزش نیز زیرساخت‌های لازم ارتقا پیدا کرد و در زمینه عمران نیز ساختمان‌ها و فضاهای خوبی را به بهره برداری رساندیم و یا آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =