یک استاد به ازای هر ۲۰ دانشجو داریم

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شریف حدودا یک به ۲۰ است و در برنامه راهبردی که انجام داده ایم قصد داریم این نسبت را به یک به ۱۷ برسانیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ داود رشتچیان درباره نحوه برگزاری دروس عملی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: تا کنون برای برگزاری امتحانات دروس عملی با مشکل روبه رو نبوده‌ایم. در دانشگاه شریف تا جایی که می‌توانستیم دروس عملی را به صورت الکترونیکی برگزار کرده ایم تا مشکلی برای فارغ التحصیلی دانشجویان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: برای کارگاه‌های عمومی نیز برنامه‌ای داریم تا دانشجویان بتوانند با امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد به صورت موضوع محور در منزل به ساخت قطعه بپردازند. در حقیقت برخی تجهیزات به آنها داده می‌شود تا در خانه کارگاه داشته باشند.

رشتچیان درباره نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شریف، اظهار کرد: ما در دانشگاه شریف در حال بهبود وضعیت نسبت استاد به دانشجو هستیم. در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شریف حدودا یک به ۲۰ است و در برنامه راهبردی که انجام داده ایم قصد داریم این نسبت را به یک به ۱۷ برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =