طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با اشاره به جزئیات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان کشور گفت: این برنامه تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ مجید صفاری‌نیا با اشاره به جزئیات طرح نوروز کرونایی گفت: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۹ آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح هر روز یک مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سراسر کشور، یک برنامه با مدت زمان دو ساعت (ساعت ۱۷ الی ۱۹) که شامل یک سخنرانی، طنز، کمدی و برنامه‌های هنری می‌شود را با هدف کاهش استرس و افزایش سلامت و امید دانشجویان اجرا می‌کند.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم گفت: در این برنامه دانشجویان عضو کانون همیاران سلامت روان نیز با دانشگاه‌ها همکاری می‌کنند و این برنامه در فضای مجازی پخش می‌شود.

وی درباره اینکه آیا در ایام تعطیلات نوروز ارائه مشاوره دانشجویی توسط مراکز مشاوره دانشجویی پیش بینی شده است یا خیر، گفت: با توجه به برنامه مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌ها ارائه مشاوره دانشجویی در ایام تعطیلات نوروز نیز برقرار است که راه‌های ارتباطی دانشجویان و استفاده از این خدمات توسط دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =