برخورد قاطع یحیی با ماجرای لو رفتن ترکیب پرسپولیس/ بازیکن سرخ‌ها نیمکت‌نشین می‌شود؟

یکی از بحث‌های حاشیه‌ای در خصوص پرسپولیس، لو رفتن ترکیب این تیم حتی پیش از روز بازی این تیم برابر رقبا در لیگ برتر بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طی هفته های اخیر یکی از بحث‌های حاشیه‌ای در خصوص پرسپولیس، لو رفتن ترکیب این تیم حتی پیش از روز بازی این تیم برابر رقبا در لیگ برتر بوده است. موضوعی که در کنفرانس خبری مدیرعامل پرسپولیس هم به آن اشاره شد و سمیعی قول پیگیری این ماجرا را داد.

ماجرایی که باعث عصبانیت کادر فنی سرخ‌ها شده است چرا که یحیی گل محمدی در ترکیبش هیچ سورپرایزی برای رقبا ندارد و ترکیب او پیش از بازی برای تمام تیم‌های لیگ برتری و سرمربیان آنها لو رفته است. عجیب‌ترین نمونه آن هم لو رفتن ترکیب این تیم برابر آلومینیوم بود که از ۳ روز قبل یکی از سایت‌های خبری اعلام کرده بوده که قرار است مهدی شیری به عنوان دفاع آخر در ترکیب این تیم قرار بگیرد. موضوعی که بسیار دور از انتظار بود اما به واقعیت تبدیل شد.

حالا خبر رسیده یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد تا برخورد شدیدی با کسی که آمار ترکیب این تیم را به رسانه‌ها منتقل می کند داشته باشد. برخی شایعات خبر از دست داشتن یکی از مدافعان سرخ‌ها در این ماجرا دارد. بازیکنی که احتمالا به زودی نیمکت‌نشین خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1091543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =