ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال ۱۴۰۰ نسبت به قبل تغییری ندارد

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه در زمینه ظرفیت پذیرش دانشجو به حالت پایدار رسیده بنابراین میزان پذیرش ما در سال ۱۴۰۰ همانند سال گذشته بوه و تغییری ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سید احمد معتمدی درخصوص وضعیت برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه در آینده بیان کرد: نمی‌توان مزیت حضور استاد و دانشجو را در دانشگاه انکار کرد بنابراین امیدواریم هرچه سریعتر بیماری کرونا از بین برود تا بتوانیم کلاس‌های دانشجویان را به صورت حضوری برگزار کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در کنار برگزاری کلاس‌های حضوری حتما باید از تجربه آموزش‌های آنلاین نیز استفاده کنیم، ادامه داد: در برخی موارد آموزش آنلاین موجب افزایش کیفیت تدریس اساتید می‌شود.

معتمدی درباره ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه برای سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: در زمینه ظرفیت پذیرش دانشجو تغییر عمده‌ای نخواهیم داشت، همانطور که طی چند سال گذشته نداشته‌ایم. درواقع، چون دانشگاه در زمینه ظرفیت پذیرش دانشجو به یک حالت پایدار رسیده است، سیاست سال قبل را اجرا می‌کنیم لذا میزان پذیرش دانشجوی سال ۱۴۰۰ این دانشگاه مانند سال قبل خواهد بود.

وی تصریح کرد: سیاست ما برای پذیرش دانشجوی دانشگاه به نحوی است که ۵۰ درصد تحصیلات تکمیلی و ۵۰ درصد دانشجوی کارشناسی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی و برنامه لازم برای تعویق احتمالی کنکورهای سراسری را دارند یا خیر، اظهار داشت: امیداوریم با تجربه‌ای که در سال گذشته ایجاد شد سازمان سنجش بتواند آزمون سراسری را به موقع برگزار کند هرچند که در سال ۹۹ نیز وقتی این آزمون با تاخیر برگزار شد، ترم تحصیلی را تعطیل نکردیم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1091621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =