متاسفانه خبری از طرح و برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری نیست

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: مدت‌هاست که انتخابات ریاست جمهوری محلی برای تصفیه حساب‌های سیاسی جناح‌هاست و خبری از طرح و برنامه از سوی کاندیداها نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برگزاری انتخابات یکی از شاخص‌ترین اصول حفظ مردم سالاری دینی در کشور است؛ اما متاسفانه در روند برگزاری چند انتخابات اخیر شاهد نزاع‌های سیاسی بین سیاسیون و کاندیداهای انتخاباتی بودیم. موضوعی که شاید به داغ شدن تنور انتخابات کمک کند؛ اما در نهایت باعث می‌شود این حواشی مردم را از انتخاب اصلح دور کند. 

محمد فخرا در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره به انتخابات پیش‌رو  بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در این انتخابات تاثیر و نقش آفرینی بسزایی دارد چراکه اصولگرایان فارغ از کارنامه فعالیت سیاسی و کاندیداها، خود را برنده انتخابات می‌دانند.

وی درباره اختلافات و سلایق مختلف بین احزاب سیاسی در ایران مانند اصولگرا و اصلاح طلب عنوان کرد: کاندیداها از هر حزب یا مستقل به جای دفاع از عملکرد خود، تلاش در آسیب زدن به حزب یا جریان سیاسی مقابل دارند. در این میان تنها معیشت و منافع مردم دچار زیان می‌شود.

مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: متاسفانه مدت‌هاست که انتخابات در ایران تنها به محلی برای تصفیه‌های حساب‌های سیاسی تبدیل شده است. سیاسیون و جناح‌های مختلف در انتخابات، برنامه‌ها و طرح‌های خود برای دوران مسئولیت را تشریح نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه امکان حضور و شرکت جریانات سیاسی نا همسو با انقلاب اسلامی مانند اصلاح طلب رادیکالی در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: جریان غیر انقلابی یا اصلاح طلب رادیکالی به گفته خودشان نمی‌توانند از عملکرد ضعیف جریان اصلاحات در سال‌های اخیر دفاع کنند. به عنوان مثال جریانی که حامی برجام بود، دفاعی از معاهده شکست خورده برجام یا سیاست داخلی ندارد.

به گفته فخرا، جریان اصلاحات به دنبال ایجاد حواشی و شلوغ کاری سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری است چرا که هشت سال عملکرد ضعیف دولت روحانی آنها در جایگاه ضعیف سیاسی قرار داده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مطرح کرد: جریان اصلاح طلب می‌داند که در انتخابات ریاست جمهوری آینده احتمال پیروزی ندارد مگر اینکه از اشتباهات سیاسی اصولگراها و نمایندگان به اصطلاح انقلابی مجلس یازدهم سو استفاده کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد نوعی لج بازی بین سران قوا و مسئولان هستیم. مردم در شرایطی که تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند از بازی‌های سیاسی مسئولان دلخور و نسبت به انقلاب دلسرد می‌شوند.

فخرا یادآور شد: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود به حالت طنز فرمودند: مسئولان مرتب از مذاکره با غرب سخن می‌گویند؛ اما ای کاش سران نهادهای اجرایی یاد بگیرند با یکدیگر مذاکره داشته باشند.

این دانشجوی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: جریان غیر انقلابی در ایام انتخابات  باز هم قصد دارد دوگانه حجاب و معیشت را در افکار عمومی ایجاد کند و با استفاده از ضعف‌ها واشتباهات جران انقلابی در انتخابات پیروز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =