همکاری بین دستگاهی در زمینه تحقق دولت الکترونیک در شرایط مطلوبی نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری‌های بین دستگاهی در زمینه تحقق دولت الکترونیک در شرایط مطلوب نبوده و برخی از دستگاه‌های اجرایی ما هنوز هم کاملاً به صورت سنتی فکر می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ صدیف بدری در ارزیابی خود از تحقق دولت الکترونیک در کشور گفت: زیرساخت‌هایی که باید از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه دولت الکترونیک ایجاد شود، در طول سال‌های گذشته مد نظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با این حال همکاری‌های بین دستگاهی در زمینه تحقق دولت الکترونیک در شرایط مطلوب نبوده و برخی از دستگاه‌های اجرایی ما هنوز هم کاملاً به صورت سنتی فکر می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: در کنار اجرا و نظارت بر قوانین، باید در زمینه تحقق دولت الکترونیک همواره فرهنگ‌سازی مدنظر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: از نظر زیرساخت و امکانات فیبر نوری و سخت‌افزاری تاکنون اقدامات خوبی در راستای دولت الکترونیک صورت گرفته است که باید این موارد ادامه‌دار باشد.

بدری با اشاره به اپیدمی کرونا در کشور بیان داشت: کرونا در طول یک سال گذشته و در کنار آسیب‌هایی که ایجاد کرده، باعث شده تا ما در زمینه دولت الکترونیک توفیقاتی را کسب کنیم چرا که دستگاه‌های زیادی اعم از بانک‌ها در این زمینه پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین ما با در نظر قرار دادن دولت الکترونیک می‌توانیم مبارزه با فساد را مدنظر قرار دهیم که این مسئله هم از جمله مزایای این موضوع برشمرده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1091869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =