آخرین خبر از پرونده جنجالی ویلموتس

وزیر ورزش می‌گوید بعد از ماجرای حکم ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال ایران احساس کرده اگر وارد این پرونده نشود اتفاق‌های بدی خواهد افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ماجرای شکایت مارک ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال ایران به نوعی سنگین ترین پرونده مالی تاریخ ورزش ایران محسوب می‌شود.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در خصوص آخرین وضعیت این پرونده می‌گوید: «وقتی این رای ناعادلانه صادر شد بسیاری از وکلای زبردست وقتی این قرارداد را دیدند همگی اذعان داشتند که این یک رای ناعادلانه است. بنده هم احساس کردم که رقم، رقم سنگینی است و گفتم وکیل این پرونده چه کسی بوده است که گفتند شخصی به نام لوودیک که بعدا فهمیدم آدم عجیب و غریبی است.بنده احساس کردم اگر وارد نشوم و از ظرفیت‌های نهاد ریاست جمهوری و وزارت خارجه بهره نگیرم اتفاق‌های بدی خواهد افتاد. خوشبختانه آنها هم قبول زحمت کردند و وارد پرونده شدند. سرکار خانم جنیدی، آقای علومی، دکتر بهاروند، وثوق احمدی، یک وکیل خارجی همگی مشورت‌های لازم را به تیم حقوقی می دادند. تیم حقوقی ما لایحه لازم را تنظیم و ارسال کردند که باعث شدند کار خوب پیش برود. آنها خیلی متعهدانه کار کردند و تیم قوی‌ای هم بودند. سپس یک تیم سه نفره باید انتخاب می‌شد یک نفر از ما، یک داور از طرف دادگاه عالی ورزش و یک داور از طرف آقای ویلموتس. در نهایت لایحه ارسال شد و خبری که در حال حاضر وجود دارد این است که آنها هم دفاعیه خودشان را فرستاده اند و از ما سوال کردند که آیا می خواهید جلسه ای حضوری داشته باشید که ما موافقت کردیم.»

سلطانی‌فر در خصوص اینکه در این پرونده می‌توان به پیروزی فدراسیون فوتبال ایران امیدوار بود می گوید: «من این حرف را نمی‌زنم اما آنهایی که دفاع از این پرونده را قبول کرده‌اند ابتدا به این ماجرا خوشبین نبودند اما وقتی شرح رای پرونده را بررسی کردند خیلی امیدوار شدند و بعد از آن قبول کردند که دفاعیه را انجام بدهند.آنها امیدوارند که این رای ناعادلانه شکسته شود و بتوانیم این گره بزرگ را باز کنیم.»

انتهای پیام/

منبع:خبرآنلاین

کد خبر: 1091882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =