افتتاح دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی

دبیرخانه علمی مطلالعات راهبردی مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مجازی دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه در روز نیمه شعبان و با محوریت استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مجازی دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) افتتاح شد.

در این مراسم، علی سروری‌مجد، رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی‌ استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، محمد علی‌اکبری، مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه، مسعود همتی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه، پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و رئیس دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مدیران دانشگاهی حضور داشتند. 

طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در افتتاحیه این برنامه گفت: متاسفانه نظام علمی درباره مهدویت حرکت علمی متقن نداشته است. امروز توفیقی دست داده است که به بهانه وجود 2 سالروز میلاد حضرت حجت(عج) این حرکت را در نظام علمی دانشگاه آزاد انجام دهیم.

وی ادامه داد: سال 1400 فرصت مغتنمی است که هم در بعد فرهنگی و هم در بعد علمی، نظام دانشگاهی به موضوع مهدویت بپردازد؛ باید به گونه‌ای عمل شود که در پایان سال حداقل 100 پایان‌نامه در این زمینه کار شده باشد.

طهرانچی اضافه کرد: علاوه بر سازماندهی که در نظام موضوعات برای حوزه مهدویت صورت می‌گیرد، کرسی‌های آزاداندیشی هم در این حوزه و با محوریت استان اصفهان شکل خواهد گرفت و در نیمه دوم سال بزرگترین همایش علمی مهدویت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =