اعتراض پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ

پرسپولیسی‌ها نسبت به برنامه سازمان لیگ در سه هفته اخیر لیگ برتر فوتبال کشورمان اعتراض دارند و معتقدند نباید پیش از رقیب اصلی خود بازی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ قرار است هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روزهای دوازدهم، چهاردهم و شانزدهم فروردین برگزار شود. در این بین پرسپولیس روز شنبه ۱۴ فروردین در مشهد به مصاف پدیده می‌رود. از آن طرف سپاهان روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مصاف سایپا خواهد رفت. همین مسئله باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به برنامه سازمان لیگ و اعتراض کنند و معتقد باشند دلیلی ندارد که سپاهان دو روز دیرتر از پرسپولیس بازی کند.

پرسپولیسی‌ها در اعتراض خود اعلام کردند که در ۲ هفته قبلی یعنی هفته‌های هجدهم و هفدهم هم زودتر از سپاهان بازی کرده‌اند و این مسئله نباید در شرایطی که دو تیم در کورس قهرمانی هستند مدام تکرار شود و پرسپولیس حتی نیم ساعت زودتر از سپاهان بازی کند.

در هفته هفدهم پرسپولیس از ساعت ۱۵ در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید. در همان روز سپاهان با آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۳۰ بازی کرد و توانست با ۶ گل این تیم را شکست بدهد.

هفته بعد هم پرسپولیس در مصاف با نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ در تهران بازی کرد و سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند. این در شرایطی است که ابتدا قرار بود بازی پرسپولیس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود، اما به دلیل اینکه اعلام شد کنداکتور شبکه سه پر است بازی به ساعت ۱۵ منتقل شد.

با استناد به جمیع ادله بالا در شرایطی که دو تیم در کورس قهرمانی هستند و رقابت تنگاتنگی با هم دارند، پرسپولیسی‌ها معتقدند نباید به اینصورت چندین هفته سپاهان بعد از پرسپولیس بازی‌هایش برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1091917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =