خوابگاه‌ها ایمن سازی می‌شوند/ راه‌اندازی مشاوره آنلاین دانشجویی

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در سال ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات شورای صنفی، مشاوره آنلاین دانشجویی و ایمن سازی خوابگاه ها دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی اجرایی می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، رحمان خدابنده لو با اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۰ که در حوزه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: مقرر شده است تعدادی از اماکن دانشجویی از جمله سلف سرویس، خوابگاه و اماکن ورزشی که اکنون به صورت نیمه تمام هستند، تکمیل شوند.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت افزود: دستور وزیر بهداشت برای تأمین منابع مالی این اماکن دانشجویی نیمه کار داده شده است و پروژه‌های با درصد پیشرفت بالا را در سال ۱۴۰۰ و تا پایان دولت تکمیل می‌کنیم.

وی یادآور شد: انتخابات شورای صنفی دانشجویی انتخابات مهمی است و در اوایل سال ۱۴۰۰ در اردیبهشت ماه در تمامی دانشگاه‌ها اجرا می‌شود. این انتخابات به صورت مجازی است. البته تجربه سخت‌تری از انتخابات به صورت حضوری است.

وی ایمن سازی خوابگاه‌ها دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی را به عنوان یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: تعداد زیادی از خوابگاه‌ها به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی دارند و ایمن سازی از اولویت‌هایی کاری دانشگاه‌ها است. به همین منظور چک لیست‌هایی تهیه شده که اجرایی می‌شود.

خدابنده لو از تداوم پوشش بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی برای دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ نام برد و گفت: این برنامه در سال جدید اجرایی خواهد شد.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت از تجهیز ادارات مشاوره دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها نام برد و افزود: مقدمات راه اندازی مشاوره آنلاین فراهم شده است و یکی از اولویت‌های سال ۱۴۰۰ در حوزه اقدامات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1091920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =