عزم همه جانبه جهاد دانشگاهی برای تحقق شعار سال

جهاد دانشگاهی در سال پیش رو، همت و تلاش مضاعف خود را برای تحقق حداکثری شعار امسال، همچنین ظهور و بروز ثمره تلاش ها در عرصه زندگی مردم و سربلندی بیش از پیش نظام اسلامی مصروف خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم الله ۱۲ فروردین، عید بزرگ ملت ایران و اعلام رسمی از بین رفتن وابستگی سیاسی کشور با انتخاب جمهوری اسلامی ایران است.این رویداد مبارک در ادامه‌ راه و سال‌های پس از ۵۸ مقدمه‌های رشد برای حرکت در مسیر اهداف و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی بوده است که استقلال‌خواهی و قطع هر نوع وابستگی، از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌هاست.

در این بیانیه تصریح شده است: آری! در هر جایی که اتکای به نفس و اعتماد به خود و بازگشت به اسلام، به هر اندازه عمل شد، به همان اندازه کار ابرقدرت‌ها را مشکل و حرکت ملت‌ها را شتابنده کرد.سمّ مهلک اندیشه‌ وابستگی که در سالیان متمادی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، هویت بومی و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی را مسموم و نگاه حقارت پندارانه را در بین اقشار مختلف حاکم کرده بود، با پیروزی انقلاب و دَم مسیحایی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و هدایت‌های مشفقانه و پدرانه‌ امام امت، از تنِ رنجور ایران بزرگ زدوده شد و انگیزه‌ای عظیم و الهی در ملت برای ایستادن روی پای خود و تأمین نیازها از هر نوع آن پدید آمد.

در این بیانیه ذکر شده است: در این میان، طراحان خبیث نقشه‌ی شوم وابستگی، بیکار ننشسته و کرامت مردم به برکت اسلام را تاب نیاوردند؛ تحمیل جنگ، تحریم و توطئه و حملات گسترده رسانه‌ای به عنوان مقدمه و امید دشمن برای بازگشت اندیشه‌ی وابستگی و از پی آن تهاجم فرهنگی، ایجاد احساس ذلت در ملت و در نهایت قرار گرفتن ایران عزیز در چنبره سلطه بیگانگان و چپاول کشور در دستور کار دشمنان این مرز و بوم قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در این سال‌های سخت نیز ملت رشید ایران به ویژه جوانان عزت خواه و حق طلب، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی درصدد مقابله با این توطئه‌ها برآمدند و اجازه ندادند کشور از ریل پیشرفت به خصوص در عرصه علم و فناوری که به دستاویز سلطه گری مستکبران تبدیل شده، خارج شود.

در این بیانیه آورده شده است: نام گذاری سال‌ها توسط رهبر فرزانه انقلاب، به نقشه راهی برای تقویت عرصه‌های آسیب پذیر و به تعبیر دیگر نگهداشت دستاوردهای عظیم ملت و تداوم مسیر پیشرفت تا تحقق شعار بنیادی قطع وابستگی مبدل شده است؛ اقدامی که طی سال‌های اخیر با توجه به صف آرایی دشمنان در عرصه اقتصادی، بیش از پیش به ارکان این بخش مهم یعنی تولید، حمایت از کالای ایرانی، مدیریت جهادی در میدان اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی معطوف بوده است و امسال نیز به "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نام گرفته است.

در انتهای این بیانیه خاطرنشان شده است: نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی در روز ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ شمسی، ضمن گرامیداشت یوم الله جمهوری اسلامی ایران و ابراز قدردانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عنایت ویژه و تأکید دوباره در آغاز سال به مسأله ی محوری تولید به عنوان رکن رکین اقتصاد مقاومتی و ستون فقرات مبارزه با انواع وابستگی ها اعلام می کند در سال پیش رو، همت و تلاش مضاعف خود را برای تحقق حداکثری شعار امسال، همچنین ظهور و بروز ثمره تلاش ها در عرصه زندگی مردم و سربلندی بیش از پیش نظام اسلامی مصروف خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =