رونمایی از دیوارنگار جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم

مدیرگروه هنر دانشگاه آزاد اسلامی قم از دیوارنگاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم توسط دانشجویان هنر این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزانه واحد با اعلام این خبر اظهار کرد: با نظر مساعد ابوالفضل مظفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم به همت دانشجویان هنر دانشگاه آزاد اسلامی قم دیوارنگاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم انجام شد.

مدیرگروه هنر و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: دیوارنگاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم با مشارکت جمعی از دانشجویان گرافیک و نقاشی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مساحت 30 متر مربع به سرپرستی مدیر گروه هنر این واحد دانشگاهی انجام شده است .

عضو هیئت علمی گروه هنر دانشگاه آزاد اسلامی قم با تأکید بر علم دیوار نگاری در هنر گفت: دیوار نگاری یک تکنیک بصری و چشمگیر است که در محیط تحول‌آفرین است و اگر از طریق کار گروهی انجام شود، امکانات خلاق بی‌پایان را در روند ساخت نقاشی دیواری ایجاد می‌کند.

واحد افزود: دیوارنگاری یا گرافیتی را می‌توان نخستین خلق هنری انسان نامید به طوری که همچنان تداوم و تأثیر خود را در زندگی جوامع بشری حفظ کرده است.

وی گفت: دیوارنگاری به عنوان هنر مردمی از لحاظ کیفی تأثیر بسزایی در پویایی و یا ایستایی فضاهای دانشگاهی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092075

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =