مأموران پلیس از ساعت ۴ صبح مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مستقر شدند

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت از استقرارمأموران پلیس در مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به پارک ها مراجعه نکنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه عوامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 4 صبح در مقابل تفرجگاه‌های پایتخت حضور دارند به تدابیر پلیس راهور در راستای مصوبات ابلاغی در خصوص ۱۳ فروردین اشاره و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که شهروندان اجازه ورود به پارک‌ها و تفرجگاه ها را ندارند همکاران بنده از ساعت 4 صبح امروز در کلیه معابر سطح شهر تهران مستقر و نسبت به اجرای مصوبات اقدامات خود را انجام دادند.

وی افزود: عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت صد درصدی در مقابل تفرجگاهها و پارکها حضور دارند و با اجرای طرح هایی که از پیش تعیین شده است، اجازه ورود شهروندان به پارک ها و تفرجگاهها را نمی دهند.

بهرام آبادی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس راهور از آنها خواست همکاری بیشتری در خصوص عدم مراجعه به بوستان ها و عدم پارک خودروها در مقابل بوستان ها داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1092080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =