برنامه‌ریزی فولاد برای در امان ماندن از بهانه ‌تراشی سعودی‌ها

باشگاه فولاد تدارک سفت و سختی برای اعضای تیم فوتبال این باشگاه پیش از سفر به عربستان تدارک دیده است تا اعضای تیم در سلامت کامل به ریاض سفر کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم  فوتبال فولاد ایران یکشنبه ٢١ فروردین در دیداری مهم به مصاف تیم متمول و پرافتخار العین امارات می‌رود، دیداری که میزبان آن با انتخاب عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان سعودی است و در واقع این موضوع به این معنی است باید العین را میزبان پلی‌اف دانست، آن هم در شرایطی که در برنامه اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه شهدای اهواز میزبان این بازی انتخاب شده بود اما AFC با چرخشی ناگهانی عملا میزبانی را به اماراتی‌ها تقدیم کرد تا کار نماینده ایران پس از محرومیت ایجاد شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران از فعالیت در فصل نقل و انتقالات، با این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سخت‌تر هم بشود.

در این وضعیت، با هماهنگی که بین جواد نکونام و سعید آذری ایجاد شده هیچ چیز به قضا و قدر سپرده نشده و بازیکنان و کادر فنی فولاد با تمهیدات ویژه به عربستان سفر خواهند کرد تا بهانه تازه‌ای به دست اماراتی‌ها پیش از دیدار ٢١ فروردین داده نشود.بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده بازیکنان و اعضای کادر فنی فولاد تا پیش از سفر به ریاض دو بار تست کرونا خواهند داد که مرحله اول هفتم فروردین انجام شد و پاسخ تست اعضای این تیم منفی بود و مرحله بعدی هم روز شنبه انجام خواهد شد.

 در ادامه برنامه‌ریزی که انجام شده بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد بلافاصله پس از انجام دیدار برابر آلومینیوم اراک و بازگشت به اهواز در هتل و در اتاق‌های تک‌نفره قرنطینه شده‌اند و هر گونه تماس اعضای تیم با افرادی خارج از تیم قطع می‌شود و کل تیم در یک حباب قرار خواهند گرفت و این حباب تا زمان بازگشت تیم از عربستان حفظ خواهد شد. اعضای تیم اعزامی فولاد به ریاض به محض ورود به عربستان تست کرونا خواهند داد و مجدد هشت ساعت از پس از ورود دوباره آزمایش خواهند داد.

با این تمهیدات بنظر می‌رسد نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و میزبان سعودی نتوانند بهانه‌ای برای ایجاد مشکل علیه نماینده ایران پیدا کنند.

کد خبر: 1092082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =