جزئیات بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه شهیدبهشتی اعلام شد

دانشگاه شهیدبهشتی در اطلاعیه‌ای وضعیت بازگشایی خوابگاه‌های خود را برای دانشجویان اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای وضعیت حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها را اعلام کرد که به شرح زیر است:

با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و وضعیت نارنجی شهر تهران؛ شرایط بازگشت و حضور دانشجویان به شرح ذیل اعلام می‌شود. دانشجویان باید ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام و همکاری لازم را بعمل آورند:

- دانشجویانی که در سایر شهرهای دارای وضعیت آبی، زرد و نارنجی ساکن هستند از تاریخ ۱۴ فروردین امکان ورود به خوابگاه را خواهند داشت. به دانشجویان عزیز توصیه می‌شود بدلیل ترافیک وسائط نقلیه عمومی و واگیری بیماری بازگشت از محل سکونت به خوابگاه، ترجیحاً بصورت تدریجی باشد.

- دانشجویانی که در شهرهای دارای وضعیت ((قرمز)) ساکن هستند از تاریخ ۲۱ فروردین امکان ورود به خوابگاه را خواهند داشت.

- آن دسته از دانشجویانی که علائم بیماری کرونا یا سرماخوردگی دارند یا در دوره قرنطینه بعد از بیماری (تا دو هفته پس از شروع بیماری) قرار دارند تا قبل از اطمینان از سلامت خود، از مراجعه به خوابگاه جداٌ خودداری کنند..

- با هدف حفظ سلامت دانشجویان و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارزیابی سلامت و غربالگری دانشجویان در بازگشت و قبل از ورود به خوابگاه، ارائه گواهی سلامت از پزشک یا مراکز بهداشتی محل سکونت به مسئول خوابگاه الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =