بازگشت هیجان با انگیزه‌های صدرنشینی و انتقام!

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی از امروز ادامه پیدا می‌کند که تیم‌ها با انگیزه‌های متفاوتی پا به میدان رقابتشان خواهند گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عرفان یوسفی خوشقلب؛ قطار لیگ بیستم به ایستگاه نوزدهم رسیده و سوت شروع دوباره لیگ برتر در سال جدید، روز پنج شنبه با دیدار آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان زده شد که این مسابقه با تساوی شاگردان منصوریان و نکونام به پایان رسید.

رقابت های این هفته لیگ برتر از امروز شنبه ادامه پیدا می‌کند که در مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در مشهد میهمان پدیده است و استقلال در خانه به مصاف پیکان می‌رود.

با هم نگاهی می‌اندازیم به برنامه دومین روز از نوزدهمین هفته لیگ بیستم تا با شرایط هر بازی بیشتر آشنا شویم؛

پدیده - پرسپولیس/ رحمتی و گل محمدی به دنبال شروع رویایی!

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰/ ساعت ۱۶:۳۰/ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

پدیده و پرسپولیس در حالی در سال جدید روبروی هم قرار می گیرند که هر کدام در شرایط متفاوتی به سر می‌برند. شاگردان مهدی رحمتی در سه دیدار اخیر خود دو تساوی و یک پیروزی کسب کرده اند و با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند اما در سمت مقابل، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که با تعداد گل زده کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفته، به دنبال آن است تا با پیروزی مقابل پدیده میزبان، فاصله خود را با مدعیان حفظ کند. شاگردان گل محمدی در سه دیدار اخیر خود دو پیروزی و یک تساوی بدست آورده اند و حالا به دنبال کسب چهلمین امتیاز خود در هفته نوزدهم هستند.

قرارگرفتن فرشاد فرجی مقابل تیم سابق خود و پایان محرومیت عیسی آل کثیر از نکات قابل توجه این دیدار است.

نساجی-نفت مسجد سلیمان/ نساجی با الهامی به دنبال فرار از منطقه قرمز!

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰/ ساعت ۱۷:۰۰/ ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، به دنبال آن است تا با داریوش یزدی نخستین پیروزی خود را در ورزشگاه خانگی جشن بگیرد. نفتی ها در ۵ دیدار اخیر خود موفق به کسب فقط سه امتیاز شده اند و با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته اند.

در آن سوی میدان، نساجی که پس از استعفای مجید جلالی، هدایتش به ساکت الهامی سپرده شده حالا به دنبال دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر است تا خود را از انتهای جدول جدا کند. قائمشهری ها که با ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته‌اند این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل شاگردان داریوش یزدی، اندکی به وضعیت خود سر و سامان بدهند.

تراکتور-مس رفسنجان/ خطیبی به دنبال سهمیه!

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰/ ساعت ۱۷:۰۰/ ورزشگاه یادگار امام تبریز

شاگردان رسول خطیبی که در آخرین دیدار خود توانسته بودند مقابل نساجی به پیروزی برسند حالا به دنبال این هستند که سال جدید را نیز با پیروزی آغاز کنند. تراکتور با ۷ پیروزی، ۵ تساوی و ۶ باخت و با کسب ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول جای دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند خود را به رتبه چهارم برساند.

در سوی مقابل اما مس رفسنجان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است و در ۵ دیدار اخیر خود تنها موفق به کسب یک برد شده است. شاگردان ربیعی کار سختی مقابل تراکتور دارند اما امیدوارند تا با امتیاز تبریز را ترک کنند تا رویاهای خود را در سال جدید پررنگ‌تر دنبال نمایند. مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

ذوب آهن-صنعت نفت/ جدال حسینی و پورموسوی در فولادشهر!

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰/ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ذوب آهن اصفهان که با کنار رفتن رحمان رضایی، دوباره مجتبی حسینی را روی نیمکت خود می‌بیند، وضعیت جالبی در جدول رقابت‌ها ندارد و با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. ذوبی‌ها برای رهایی از وضعیت کنونی نیاز دارند تا در سال جدید، روند امتیازگیری خود را بهبود ببخشند.

در سمت مقابل شاگردان پورموسوی لیگ بیستم را طوفانی آغاز کردند اما اندک اندک از شرایط ایده آل خود فاصله گرفتند و در ۵ دیدار اخیر خود طعم شیرین پیروزی را نچشیده اند. ۲۵  امتیاز و حضور در رده هفتم، ثمره کار برزیلی های ایران تا اینجای کار بوده است.

استقلال-پیکان/دیدار تکراری با چاشنی انتقام!

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰/ ساعت ۱۸:۵۰/ ورزشگاه آزادی تهران

استقلال و پیکان که در جام حذفی مقابل هم صف آرایی کرده بودند حالا در سال جدید نیز یکدیگر را ملاقات خواهند کرد.

استقلال که با فرهاد مجیدی احیا شده، در سه دیدار اخیرش با هدایت کادر جدید خود پیروز شده و حالا شاگردان مجیدی به دنبال چهارمین پیروزی متوالی هستند تا با شرایط بهتری پا به عربستان و رقابت های لیگ قهرمانان بگذارند. استقلال که با ۳۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد با کسب نتیجه مطلوب می تواند فاصله خود را با صدر جدول بهبود ببخشد یا حداقل حفظ کند. اما در اردوگاه خودروسازان، تارتار در اندیشه جبران شکست برابر استقلال در جام حذفی است‌. پیکانی‌ها تا بدین جای لیگ، نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اند و با ۲۴ امتیاز در رده نهم قرار دارند و با پیروزی مقابل استقلال می توانند خود را به رده‌های بالای جدول نزدیک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =