مدیرعامل پرسپولیس در راه مدیران قبلی؟/ پایان قرارداد سه بازیکن مهم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کار سختی در تابستان سال ۱۴۰۰ برای حفظ بازیکنان قدیمی این تیم دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ با وقفه‌ای دو هفته‌ای به دلیل بازی دوستانه تیم ملی با سوریه روبرو شده است تا باشگاه‌ها از فرصت به وجود آمده برای برنامه ریزی در راستای اهداف خود استفاده کند.

باشگاه پرسپولیس پس از کسب چهار قهرمانی متوالی در تلاش است تا پنجمین جام زرین فوتبال باشگاهی ایران را نیز از آن خود کند تا رکورد را دست نیافتنی تر از همیشه کند.

با این حال هواداران پرسپولیس در کنار رسیدن به این رویا دغدغه‌های دیگری را نیز دارند که قطعاً برای یحیی گل محمدی در قامت سرمربی این تیم نیز وجود دارد.

بازیکنان قدیمی و اصلی پرسپولیس در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران قراردادشان با سرخ‌ها به اتمام می‌رسد و می‌توانند این تیم را به مقصد باشگاه‌های دیگر به راحتی ترک کنند.

احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری جزو بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با سرخ‌ها به اتمام می‌رسد و می‌توانند جمع شاگردان یحیی گل محمدی را ترک کنند.

بازیکنانی که به واسطه عملکرد مطلوب خود در ترکیب پرسپولیس با پیشنهاداتی از لیگ‌های عربی نظیر کشور قطر روبرو شده‌اند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید مهره‌های اصلی سرمربی این تیم مذاکرات خود را با آنها آغاز کرده است اما هنوز به توافق نهایی نرسیده است تا با چالشی جدی در سال ۱۴۰۰ روبرو شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از هیات مدیره ماموریت یافته تا قرارداد بازیکنان مد نظر یحیی را تمدید کند به روزهایی نزدیک می‌شود که مدیران عامل قبلی این تیم را به چالش جدی کشیده بود و تعدادی از آنها را ناچار به استعفا از مقام خود نیز کرد.

باید دید سمیعی برای حفظ بازیکنان قدیمی و باتجربه پرسپولیس چه تدبیری خواهد داشت تا بتواند نظر هواداران پرسپولیس را به خود جلب کرده و یحیی را همچون تابستان سال گذشته با رفتن بازیکنان اصلی خود روبرو نکند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1092111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =